9 862 zł
/za wszystkich
Landmar Playa La Arena (ex.Be Live Experience Playa La Arena)
8.8
236 opinii





8.8
236 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Znany ze swojego wyjątkowego położenia i zapierających dech w piersiach widoków, ten hotel oferuje doskonałą bazę do relaksu i odkrywania uroków wyspy. Znajdujący się w pobliżu plaży, Landmar Playa la Arena zachwyca swoimi panoramicznymi widokami na lazurowe wody Oceanu Atlantyckiego oraz majestatyczne klify otaczające okolicę. Wspaniałe zachody słońca stanowią niezapomniane widowisko, które można podziwiać zarówno z prywatnych balkonów, jak i z licznych tarasów i punktów widokowych w obrębie hotelu.
Lokalizacja
Hotel położony jest w urokliwej miejscowości Playa la Arena. Zaledwie kilka kroków od hotelu są sklepy, bary czy restauracje. Z miejscowości roztaczają się przepiękne widoki na okolicę, w tym zjawiskowe klify Los Gigantes. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
• Wąwóz Masca- ok. 20 km
• Playa de las Americas - ok. 27 km
• Latarnia morska na cyplu Punta de Teno- 45,9 km
• Teide - ok. 80 km
• Santa Cruz de Tenerife - ok. 100 km
Odległość od lotniska to ok. 40 km.
Plaża
Hotel jest położony 50 metrów od wulkanicznej plaży Playa la Arena. Jest to publiczna plaża, która jest oddzielona ulicą od hotelu. Odznaczona certyfikatem Błękitnej flagi.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• W hotelu znajdują się 4 baseny- w tym jeden ze zjeżdżalnią. Przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją (ok. 12 EUR)
Restauracje i bary
Hotel posiada 3 restauracje
•"Lava Restaurante"- Szeroki wybór kuchni- w tym dania z grilla- wymagany odpowiedni strój
•"La Taberna De Pepe"- Kuchnia hiszpańska- wymagany odpowiedni strój
•"Arena Restaurant"- Kuchnia śródziemnomorska- restauracja A'la Carte
W hotelu znajdują się również 4 bary
• Arena Pool & Snack Bar
• Hello! Bar
• The Show
• Platinum Club Lounge
Inne udogodnienia
• Prywatny transfer z lotniska- przy pobycie powyżej 14 dni
• 1 sesja SPA- dla rezerwacji powyżej 2 dni
• Salon piękności
• Siłownia
• WiFi w hotelu jest bezpłatne
• Centrum SPA za dodatkową opłatą
Dla dzieci
• Miniklub oferujący animacje i zabawy dla dzieci w wieku 4 - 12 lat
• Plac zabaw
• Mini dyskoteka
• Basen dla dzieci ze zjeżdżalnią
Pokoje i zakwaterowanie
• Pokój Standard- 30 m2, dostępny dla max. 3 osób, podwójne łóżko, TV, klimatyzacja, WIFI, telefon, łazienka (kosmetyki, wanna z prysznicem i WC), balkon
• Pokój Deluxe- dostępny dla max. 4 osób, podwójne łóżko, sofa, TV, klimatyzacja, WIFI, telefon, łazienka (kosmetyki, wanna z prysznicem i WC), balkon
• Pokój Suite- 55 m2, dostępny dla max. 4 osób, dwa pomieszczenia z własnym tarasem/balkonem z widokiem na wodę, sofa, TV, klimatyzacja, WIFI, telefon, łazienka (kosmetyki, wanna z prysznicem i WC), balkon
• Pokój Platinum Deluxe- 32 - 35 m2, z najlepszym widokiem na Ocean Atlantycki i wyspę La Gomera, w pokoju znajdziemy również "Welcome Pack" przygotowany przez hotel (niespodzianka w minibarze, własny ekspres do kawy, specjalną poduszkę, szlafrok czy kapcie), przeznaczony dla 2 osób dorosłych.
Wyżywienie
All inclusive - śniadanie, obiady i kolacje podawane w formie bufetu. Wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski dostępne są w wybranych barach i określonych godzinach.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.
• LINIA RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalnie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double superior room lateral sea view superior room (2+0)
2 dorosłych
Double deluxe room deluxe room (2+0)
2 dorosłych
Double superior room lateral sea view superior room (2+0)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking MB Park, ul.Szybowcowa 22, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
9 862 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 236
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Marzec 2025
50+
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.2



Hotel oceniam dobrze, spełnił moje oczekiwania,jestem zadowolona z pobytu, dziękuję.
Zalety
• Położenie, widok na ocean, czystość, miły personel
Wady
• Niektóre miejsca wymagają odnowienia
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.