8 298 zł
Crystal Prestige Elite (ex. Amara Prestige Elite)
8.3
21 opinii
8.3
21 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie:
Hotel położony jest w okolicy Göynük i jest oddzielony od kamienistej plaży małym mostem. Centrum Kemer z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi oraz restauracjami i barami znajduje się około 8 km od hotelu. Odległość od lotniska w Antalyi wynosi około 50 km.
Wyposażenie:
Hotel wzniesiony został w roku 2007. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Przybywający goście poczęstowani zostaną drinkiem powitalnym. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu king size bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Ultra all inclusive (ai +):
Śniadanie, lunch i kolacja w głównej restauracji w formie bufetu, późne śniadanie również w formie bufetu. Tureckie i międzynarodowe przekąski w ciągu dnia, kawa / herbata i wypieki w godzinach popołudniowych i przekąski o północy. Różne lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne 24 godziny na dobę, dostępne dla pakietu All inclusive, przy każdym otwartym barze. Po przyjeździe w pokoju znajduje się mała lodówka z napojami bezalkoholowymi, które uzupełniane są codziennie. Noszenie bransoletki All Inclusive jest obowiązkowe (więcej informacji w recepcji). Niewłączone do Ultra All Inclusive: kawiarnia internetowa, gry komputerowe, importowane napoje, napoje w butelkach, importowane napoje i puszki, napoje energetyczne, świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w hotelu, jak np. tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, koszykówka i minigolf. Narty wodne, jet ski, przejażdżki na bananie wodnym i aerobik wodny zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia turecka, salon piękności i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka, miniklub, minidisco i night-club.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Turcja - wjazd i pobyt:
Miło nam poinformować, że obywatele Polski do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych).
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Pokoje
Usunięcie często dotykanych przedmiotów
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości
Płatności bezdotykowe
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Dwuosobowy
2 dorosłych
Dwuosobowy
2 dorosłych
Dwuosobowy
2 dorosłych
Dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
8 298 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 21
Rodzina z dziećmi
7.1
Generalne hotel jest ok, ale całą sprawę jak zwykle zawala obsługa i recepcja. Pierwszy dzień to koszmar, bo oczywiście zarezerwowany pokój przez (...) nie był gotowy i umieścili nas tymczasowo na jedną noc w specjalnym, ekstra prestiżowym pokoju tuż przy basenie - jak to wielokrotnie podkreślali bez dopłaty! Jak się okazało, był to pokój, który moim zdaniem powinien być w ogóle wyłączony z użytkowania! Podłoga w łazience czarna od brudu, rozklekotane drzwi wzmocnione prowizorycznie przybitą na szybko drewnianą porzeczką, szpary w oknach z zardzewiałymi i pourywanymi klamkami i zardzewiałą dziurą po wkładce, 2 centymetrowe szpary między krzywą ścianą a ościeżnicami drzwi, zagipsowane wyłączniki, ściany w trudniej dostępnych miejscach jak przy lustrze obrzucone i rozsmarowane gipsem, i tak dalej i dalej... słowem jakość wykończenia rodem z najgorszej klasy motelu dla tirowców! Jakby tego było mało poprosimy nas o stawienie się następnego dnia do recepcji na 10-tą celem przemieszczenia do właściwego pokoju typu standard. Aż bałem się co tam zobaczę mając przed oczami jakość pokoju prestiżowego! Stawiliśmy się więc koło 10tej rano następnego dnia i ku naszemu zdziwieniu okazało się ze nowy pokój nadal nie jest gotowy! Kazali nam przyjść kolejny raz, teraz na 12-tą. Stanowczo odmówiliśmy i zażądaliśmy albo natychmiastowego pokoju, albo o wyższym standardzie w rekompensacie za niedogodności. Po ostrej wymianie myśli pokój w końcu się znalazł, ale półtora dnia (z sześciu) zostało zmarnowane na oczekiwanie na pokój i przenosimy zamiast korzystać z relaksu na wakacjach w standardzie ULTRA ALL INCLUSIVE! Piszę o tym nie po to ab narzekać, ale po to, aby nastawić się na takie niedogodności. Szukając w internecie znalazłem podobne historie, natomiast najciekawsze jest to, że zawsze dotyczyły gości z Polski! Przypadek? Myślę, że nie, i to jest najsmutniejsze jak się nas traktuje w porównaniu z Rosjanami czy Niemcami
Zalety
• Rozległy hotel z dużą ilością basenów, dość blisko morza, dobre jedzenie.
Wady
• Jakość wykończenia, jakość pracy obsługi technicznej i recepcji.
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Listopad
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej