3 276 zł
Porto Azzurro Aparthotel (St. Paul's Bay)
5.5
14 opinii
3.5
1855 opinii
5.5
14 opinii
3.5
1855 opinii
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Promocja
Click&Go - LATO 2024
Bezpłatna zmiana rezerwacji do 30 dni przed wyjazdem (1 raz możesz zmienić: hotel, wyżywienie lub pokój w ramach tego samego kierunku na inną ofertę Organizatora z wylotem do 31.10.2024 r.). Zaliczka tylko 28%.
Opis oferty
Opis hotelu
Obiekt Porto Azzurro usytuowany jest na północy Malty nad zatoką Xemxija i oferuje fantastyczne widoki na morze i maltańskie krajobrazy. W okolicy znajduje się szereg sklepów, barów, restauracji, a także lokali rozrywkowych i klubów nocnych. Centrum miejscowości Bugibba, gdzie mieści się najbliższy dworzec autobusowy, oddalone jest od obiektu o zaledwie 1,5 km. Hotelowe pokoje dysponują prywatną łazienką oraz zostały wyposażone w nowoczesne udogodnienia w celu zapewnienia komfortowego pobytu Gościom. W klimatyzowanych pokojach czeka wygodne łóżko oraz telewizor z kanałami satelitarnymi. W sąsiedztwie hotelu znajduje się naturalny obszar chroniony Simar - jeden z cudów dziedzictwa przyrodniczego Wysp Maltańskich. Warto wybrać się również na pobliski szlak Xemxija Heritage - połączenie piękna natury i magicznej historii. Jest to idealne miejsce dla rodzin z dziećmi lub par pragnących spędzić relaksujący wypoczynek.
Kategoria click&go
3 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole •
Plaża piaszczysta
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Basen dla dzieci
Basen kryty
Basen x1
Biblioteka
Brodzik
Fitness
Masaże •
Nurkowanie •
Pokój gier
Przechowalnia rowerów
Sala telewizyjna
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Wypożyczalnia rowerów •
Wyżywienie
Bez wyżywienia
Śniadania
Wyżywienie info
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Kawiarnia
Restauracja
Restauracja a'la carte
Specjalne opcje dietetyczne
Udogodnienia w pokoju
Klimatyzacja
WiFi
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały satelitarne
Sejf •
Czajnik elektryczny
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosówNIEDOSTĘPNE: pokoje dla palących
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 110
Całodobowa recepcja
WiFi •
Zasięg komórkowy
Klimatyzacja w częściach wspólnych obiektu
Winda
Parking
Basen kryty
Leżaki
Parasole
Taras słoneczny
Przechowalnia bagażu
Suszarka do ubrań
Czytelnia/biblioteka
Czujnik dymu
Połączenia lokalne i międzynarodowe •
Sejf •
Kantor •
Wypożyczalnia samochodów •
Wypożyczalnia rowerów •
Przechowalnia rowerów
Pralnia samoobsługowa •
Usługa prania •
Opieka medyczna •
Transfer lotniskowy •
Masaże •
Sauna •
Drukarka/Ksero •
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Kawiarnia
Restauracja
Pub
Pokój gier
Sala telewizyjna
Basen dla dzieci
Brodzik
Wysokie krzesełka
Przystosowanie dla wózków inwalidzkich
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 11:00
W hotelu obowiązuje zakaz palenia
Odległość
Lotnisko Malta – 20,6 km
Terminal promowy Cirkewwa – 11 km
Plaża - 3 km
Przystanek komunikacji publicznej – 1,5 km
Dworzec kolejowy/autobusowy – 1,5 km
Atrakcje turystyczne
Szlak Dziedzictwa Xemxija – 20 m
Wyspa św. Pawła - 2,7 km
Zatoka Ghadira - 3,8 km
Popeye Village - 4 km
Narodowy Rezerwat Przyrody - 4 km
Kościół Rotunda w Mosta - 5,7 km
Pole golfowe – 18 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 180 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 340 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Air Malta
Cena zawiera bagaż podręczny 10kg (25x40x55cm).
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 400 PLN/szt.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL), Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
&Bull; wszystkie rezerwacje dokonane do 31 marca 2024 r.
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
&Bull; wszystkie rezerwacje dokonane od 1 kwietnia 2024 r.
Oferta zawiera opiekę polskojęzycznego rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy również numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Podatek turystyczny płatny w hotelu przy zakwaterowaniu (ok. 0,5 EUR/os. /noc, nie więcej niż 5 EUR/os. /pobyt). Rezerwacje dokonane od 1 kwietnia 2024 są objęte opieką polskojęzycznego rezydenta na Malcie.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard studio
2 dorosłych
1 bedroom standard apartment (balcony or
2 dorosłych
Warto dokupić
Parkingos, Szybowcowa 2a, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 276 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 19
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Fałszywie reklamowane na wielu stronach
Daleko od idealnego zakwaterowania dla mnie, nigdy bym tam nie został. Po prostu ze względu na fałszywą reklamę bardziej niż cokolwiek innego..kiedy rezerwujesz wakacje z oczekiwaniami z tego, co przeczytasz i przyjdziesz, aby odkryć, że to nieprawda, jest to bardzo rozczarowujące. Fałszywie reklamowane na większości stron z wakacjami, w tym na własnej stronie! Reklamowane jako posiadające bar i restaurację. Przybyłem. Brak baru, jest on trwale zamknięty. Restauracja otwarta tylko na śniadanie, a pracownik poradził mi, abym tam nie jadł dla własnego bezpieczeństwa! Nie jestem pewien, skąd mieli wszystkie te zdjęcia jedzenia. Inny gość poinformował mnie, że było naprawdę okropne i prawie nic tam nie było, nawet kawałka owocu. Brak lunchu ani kolacji w restauracji. Nie miałem spotkania powitalnego, a w pokoju nie było żadnych informacji o niczym innym niż plan ewakuacji na tylnej stronie drzwi. Nawet musiałem prosić o znak nie przeszkadzać. Gdybym wiedział, że nie sprzątają pokoju do czwartego dnia, nawet bym o to nie prosił, ale w czwartym dniu, gdy go usunąłem, nadal go nie posprzątali, więc musiałem prosić o więcej ręczników, ale zostały mi one dostarczone. Pierwszej nocy musiałem pójść do recepcji, aby zapytać, gdzie jest pilot do telewizora, abym mógł spróbować zagłuszyć hałas innych gości. Pracownik spojrzał krótko w górę, zgarbiony w fotelu, potem zwrócił wzrok na swój telefon komórkowy i całkowicie mnie zignorował, dopóki nie powiedziałem przepraszam! Zgłosiłem skargę na hałas, ponieważ byłem mu wystawiony przez 4 godziny. Trzaskające drzwi, przesuwanie mebli, zgrzytanie po podłodze. Dosłownie słyszałem rozmowy ludzi słowo w słowo. Nie ma żadnej izolacji dźwiękowej i duże szczeliny pod drzwiami daleko od przepisów przeciwpożarowych. Gdy powiedziałem, że chciałbym porozmawiać z kierownikiem, odpowiedź, którą dostałem, brzmiała tak, tak, to jest do bani, prawda, więc nawet pracownik zgadzał się! Następnie dodał... czego się spodziewasz po 3 gwiazdkach. Na pewno jakieś uprzejme uwagi o tym, aby prosili innych gości o rozważność podczas pobytu w zakresie zanieczyszczenia hałasem, byłoby przynajmniej początkiem. Najlepsze było to, że po przyjeździe musiałem zapłacić 5 euro za podatek środowiskowy! Śmieszne, biorąc pod uwagę, że środowisko, w którym się znajdowałem, było dalekie od idealnego. Hotel był reklamowany jako z widokiem na basen lub morze. Dostałem widok na brudny zaułek pełen betonu i ogólnego gruzu. Większość personelu recepcji wydawała się mieć złe nastawienie i nigdy nie widziałem uśmiechu przez cały czas, kiedy tam byłem. Plakietki z imionami lepiej spersonalizowałyby rzeczy dla gości, ale czułem, że był tam ogromny przeszkoda i loteria, czy kiedykolwiek dostaniesz to, o co prosiłeś. Aby dostać się do pokoju, trzeba było skorzystać z windy lub schodów..windy były ledwo wystarczająco duże dla mnie i walizki, bardzo klaustrofobiczne, gdyby miała się zepsuć, prawdopodobnie dostałbym hiperwentylacji ze stresu! Ostatecznie zaoferowano mi pokój na parterze, który nie był lepszy, a właściwie jeszcze głośniejszy, zwłaszcza że nocny personel recepcji chętnie siedział tam przez całe godziny poranne rozmawiając z gośćmi z wzmocnionymi głosami, które rozbrzmiewały przez cały obszar do mojego pokoju. Dzwoniący telefon był wyraźnie słyszalny, a rozmowy. Pewnego ranka około 4 rano, słyszałem wyraźną rozmowę między członkiem personelu recepcji a gościem i prawie wyszedłem i dołączyłem, ponieważ i tak zostałem do tego zmuszony. Apartamenty/hotel znajdują się na szczycie wzgórza. Nie ma sensu, jeśli jesteś niepełnosprawny lub masz dzieci w wózku. Zrobiłeś sobie krzywdę! Nie miałem wyboru, musiałem robić zakupy w sklepie osiedlowym na dole wzgórza, ponieważ nie było sklepu w hotelu, tylko automat z napojami. Najmilszą rzeczą w hotelu był kawa w automacie z napojami. Sklep osiedlowy wykorzystywał wygodę z wysokimi cenami, a potem musiałeś nieść torby z zakupami z powrotem na wzgórze! Jedyną dobrą rzeczą związaną z przeniesieniem się na parter był fakt, że nie musiałem wtedy nosić zakupów po schodach, ponieważ nie zamierzałem już korzystać z tej windy. Aby znaleźć tańsze jedzenie, musisz złapać autobus do miasta i poza zatoką. Bilety autobusowe kosztują pięć euro w obie strony, ale podobno jeśli idziesz na dworzec autobusowy, możesz kupić tygodniowy bilet za 25 euro. Dowiedziałem się o tym od innego gościa. Był tam miły bistro/kawiarnia, uroczy personel i jedzenie, ale kosztowało prawie 20,00 euro za posiłek każdego dnia. To samo dotyczy restauracji włoskiej trochę dalej w górę drogi. Pokoje są nędzne i wyglądają na zmęczone. Nawet nie mogłem otworzyć jednej zasłony, ponieważ sprzączka wydawała się zacięta i zbyt wysoko, aby dosięgnąć, tak samo jak klimatyzacja, ponieważ nie było pilota, więc ostatecznie ją wyłączyłem sięgając górną szczotką do włosów i zostawiłem ją wyłączoną. Pokój był stosunkowo czysty, ale podstawy łóżka były kompletnie brudne, a materac był jak spanie na marmurowym blacie i poplamiony. Twardy jak skała! Deska sedesowa była źle żółto zabrudzona z tyłu i ciągle kapała, a lodówka ciągle buczała, co było w tym samym pokoju, gdzie spałem. Przemyłem talerze itp., ponieważ nie ufam, że były czyste według moich standardów, po tym, jak zniósłem z powrotem na dół wzgórza produkty do czyszczenia kuchni. Wybrałem opcję samodzielnego wyżywienia, ponieważ minęło wiele lat od kiedy to zrobiłem. Może to pasuje do wielu innych, ale na pewno nie dla mnie, zwłaszcza że prawdopodobnie kosztowało mnie to tyle, próbując przetrwać przez tydzień i zmuszając do płacenia wygórowanych cen tylko po to, aby zjeść. Zrobiłem rejs promem i odwiedziłem inne rejony, więc nie zostałem zniechęcony, ponieważ to piękny kraj. Po prostu nie wróciłbym do tego hotelu i w tej lokalizacji, ponieważ tam prawie nic nie ma. Chyba że będziesz cały tydzień jeździć promem lub autobusem, to tam jest tylko basen bez baru przy basenie, ponieważ TEN tez był zamknięty. Brak parasoli wokół basenu. Tylko rdzawe metalowe ramy, a nie parasolowy obraz, który widzisz na stronach internetowych. ZNOWU jesteś zmuszony iść i błagać personel recepcji o przenośny. Ręczniki basenowe są płatne jednym euro z kaucją pięciu euro. Nie ma znaków proszących gości o względność wobec innych, ale są znaki wokół basenu mówiące, że nie wolno jeść i pić wokół basenu, więc oczekuje się, że wrócisz do swojego pokoju po napój! Pewnego dnia wokół basenu, gość na trzecim piętrze otworzył swoje szklane drzwi na patio, tylko po to, aby zobaczyć, jak roztrzaskały się przed jego oczami i spadły na podłogę. Szkło wszędzie, w tym deszcz na balkon poniżej. Oczekuje się, że oddasz klucz za każdym razem, gdy opuszczasz hotel, a następnie stoisz w kolejce lub czekasz, aż skończą rozmowę telefoniczną, aby odebrać klucz po powrocie. Oczywiście z przepisów przeciwpożarowych, chociaż pewnego ranka alarm przeciwpożarowy został aktywowany około 6 rano, budząc mnie. Nikt nie ewakuował się, a gdy poszedłem do recepcji, aby zobaczyć, co się dzieje, powiedziano mi, że ktoś spalił tost i nie mogli wyłączyć alarmu. Jaki jest sens oddawania klucza za każdym razem, gdy wychodzisz, aby przestrzegać przepisów przeciwpożarowych, gdy sami nie przestrzegają przepisów przeciwpożarowych i nie wiedzą, jak dezaktywować alarm. Hotel/apartamenty mają duży potencjał. Dekoracje są ponure i posępne. Personel wygląda na zdołowanego i czasami niegrzeczny. Basen kryty ma większość płytek brakujących i nie pachniał czysto. Jest to w porządku na szybkie 3 dni, a ja bym w ogóle nie powiedział, że jest odpowiedni dla rodzin z małymi dziećmi, nie ma tam dla nich nic, nawet musisz złapać autobus na plażę. Nie miałem pełnego snu przez cały czas, kiedy tam byłem.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Październik
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej