Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1962 zł/os.
3 934 zł
HTop Royal Sun Suites
6.9
8 opinii
3.0
522 opinie
6.9
8 opinii
3.0
522 opinie
Opis oferty
Kraj
Hiszpania
Hotel info
Wakacyjny kompleks hotelowy należący do grupy HTop Hotels & Resorts, którego niezwykłym atutem jest komfort zakwaterowania w wygodnych i przestronnych pokojach. Każdy składa się ze strefy dziennej z sofą i osobnej sypialni 2-osobowej. Obiekt usytuowany jest z dala od gwaru tętniącego życiem deptaku, a jednocześnie w odległości niedługiego spaceru od licznych atrakcji i rozrywek. Niedaleki dystans dzieli hotel również od szerokiej piaszczystej plaży, co z pewnością ucieszy miłośników słońca i morza. Doskonałym miejscem relaksu jest hotelowy taras słoneczny z basenem, położony na dachu skąd rozpościera się widok na miejscowość i okolicę. Hotelowa restauracja oferuje szeroki wybór kulinarnych przysmaków, a w barze wypić można kawę lub orzeźwiającego drinka. Kategoria lokalna 4
Lokalizacja
Santa Susanna, ok. 200 m od głównej promenady, centralna część tętniącego życiem kurortu, butiki, bary, restauracje w sąsiedztwie. Przystanek kolejki, którą dojechać można do Barcelony lub Blanes ok. 900 m. Lotnisko w Gironie ok. 35 km, w Barcelonie ok. 80 km.
Plaża
Ok. 250 m od hotelu, piaszczysto-żwirkowa, długa i szeroka, publiczna, bezpłatna. W sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.
Hotel
106 pokoi, hol powitalny z lobby, recepcja 24h, winda, restauracja główna, bar i cafeteria, kącik wypoczynkowy, płatny kącik internetowy, płatne miejsca parkingowe.
Pokój
Wygodnie wyposażony pokój typu suita SUI (2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek) - strefa wypoczynkowa z sofą oraz sypialnia, klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna), minibar/lodówa, płatny sejf, balkon lub taras. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).
Sport i rozrywka
Kameralny basen zewnętrzny (sezon letni) i taras słoneczny na dachu hotelu, leżaki przy basenie bezpłatnie. Płatne - tenis stołowy, bilard. Sezonowo cykliczne programy animacyjne lub wieczorna muzyka.
Dzieci
Brodzik, sezonowy kącik zabaw
Opcje wyżywienia
• śniadania, obiadokolacje (HB)
• All inclusive soft (ALS)
• All inclusive (ALL)
All inclusive soft
3 posiłki główne - śniadanie, obiad, kolacja / danie kuchni lokalnej oraz międzynarodowej / cykliczne menu tematyczne / limitowane wino i woda do obiadu i kolacji / leżaki przy basenie bezpłatnie.
Uwagi
Hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim - telefon alarmowy, spotkanie informacyjne w hotelu. Obiekt wymaga odpowiedniego ubiory w sali restauracyjnej, panowie długie spodnie. W sezonie niskim lub w przypadku małej ilości gości możliwe zakwaterowanie w siostrzanym sieci HTop Hotels & Resorts.
Nasza opinia
Wakacyjny obiekt popularny zarówno wśród rodzin jak i grup przyjaciół. Przestronne pokoje, dogodna lokalizacja, niedaleko licznych atrakcji i piaszczystej plaży. Dobra relacja jakości do ceny.
Przewóz bagażu
Limity bagażowe w zależności od linii lotniczej
EasyJet (kod lotu EZY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 45x36x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 56x45x25cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 15kg i max wymiarach 56x45x25cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. LOT (kod lotu LO) – duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. Vueling Airlines (kod lotu VY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x30cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem) + mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym. Opcjonalnie za dopłatą zamiana bagażu rejestrowanego na duży (standardowa walizka) o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym lub 4) duży bagaż rejestrowany o max wadze do 26kg przewożony w luku bagażowym lub 5) duży bagaż rejestrowany o max wadze do 32kg przewożony w luku bagażowym. Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.
Ważne
Informacje na temat funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, wyżywienia (w tym pakiet all inclusive) są informacjami ogólnymi i mogą ulegać zmianom ze względu na sezonowość, warunki atmosferyczne, prośby gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu. Z uwagi na różne zasady standaryzacji hoteli w poszczególnych krajach stworzyliśmy wewnętrzny, subiektywny system oceniania obiektów, ustalona wewnętrzna kategoryzacja podawana jest w informacjach o obiektach i na dokumentach podróży. Oficjalna kategoria lokalna znajduje się w opisach obiektów. Zgodnie z polityką niektórych hoteli, mogą one pobierać depozyt za korzystanie np. z ręczników plażowych, TV, klimatyzacji, minibarów itp. Szczegółowe informacje dostępne w recepcji.
Cena zawiera
Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 20.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR
Cena nie zawiera
Cena nie zawiera: taksa turystyczna | opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkowe
Taksa turystyczna: obowiązkowa taksa płatna w Hiszpanii przy zakwaterowaniu. Wysokość opłaty uzależniona jest od standardu zakwaterowania (lokalnej kategorii obiektu) 2-3 0,66 EUR/os/dzień, 4 1,32 EUR/os/dzień, 5 3,3 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni (nie dotyczy dzieci do 16 lat).
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój standardowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Strachowice, Graniczna 189, 54-530 Wrocław
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 934 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 13
Opinia z serwisu Tripadvisor
Grupa znajomych
3.0
Zmęczony i przestarzały
Po przyjeździe byliśmy trochę zdezorientowani, ponieważ zostaliśmy poinformowani, że hotel znajduje się na plaży, ale no cóż, nie było daleko dojść. Mieliśmy 2 apartamenty dla 3 dorosłych osób w każdym. Pan na recepcji był uroczy, jeden z najlepszych, z jakimi miałem do czynienia, a przecież nocowalem w wielu hotelach na całym świecie. Chciałbym zapamiętać jego imię, aby mu specjalnie podziękować, ale nigdy więcej go nie widzieliśmy. Pokoje są przestronne, ale trochę zaniedbane. Miałem problem z wejściem do prysznica przez wannę, ponieważ nie było niczego, za co można by się złapać. Zlew zatkał się w kuchni po umyciu filiżanki, ale szybko został naprawiony przez pokojówkę. W pokoju nie było kubków ani sztućców, więc nawet po wypożyczeniu czajnika musieliśmy wyjść i kupić kubki, aby móc usiąść i wypić kawę wieczorem lub rano, gdy restauracja/bar były zamknięte. Nie ma widoków, wszystkie pokoje wychodzą na inne hotele, więc spodziewaj się muzyki/hałasu do wczesnych godzin porannych. Hotel twierdzi, że ma 4 gwiazdki, ale jest bardziej jak 2. Nocowaliśmy w formule all inclusive, jedzenie było okropne. Zimne i mdłe, najlepszą rzeczą, jaką jedliśmy podczas całego pobytu, była zupa cebulowa, jeśli dodało się dużo przypraw. Śniadanie wyglądało jakby zostało ugotowane dzień wcześniej, a potem podgrzane na gorących płytach. Na szczęście można było samemu zrobić tosty. Dziewczyna, która prowadziła wieczorne rozrywki, była zmarnowana w tym hotelu. Miała niesamowity głos i była pełna zabawy. Młody kelner/zbieracz szklanek był również uroczy, świetnie się z nimi bawiliśmy. Personel baru wyglądał, jakby nie chciało im się tam być. Bardzo ograniczony wybór w barze, za co obwiniali zakończenie sezonu, co nie pomogło nam, 6 osobom. Barman z restauracji powinien pracować na górze w barze, bo był świetny. Basen jest malutki, z bardzo małą ilością leżaków, jest taras słoneczny, ale trzeba zejść z piętra 7 na parter, aby dostać napój (bar przy basenie otwarty tylko w środku sezonu), więc postanowiliśmy chodzić na plażę codziennie. Trzeba zarezerwować leżaki na plaży w hotelu przed wyjazdem. To tylko krótka droga, ale ponieważ przez kurort przebiega linia kolejowa, trzeba umieć pokonać schody podziemne. Niezbyt dobre dla osób z ograniczoną mobilnością. Jest darmowy autobus (ale tylko w środku sezonu). Zarezerwowaliśmy śniadanie w dniu naszego wyjazdu z powodu diabetyka w naszej grupie. Nasz kierowca taksówki zadzwonił, że przyjedzie wcześniej niż planowaliśmy, więc zapytałem na recepcji, czy byłoby możliwe, aby dostać jednego rogalika, aby mogli wziąć insulinę. Wydawało się, że prosiłem o cały świat. Recepcjonistka Maria próbowała mi powiedzieć, że nie ma nikogo w kuchni, chociaż restauracja otwierała się za 30 minut. Była niegrzeczna i opryskliwa, twierdząc, że powinniśmy zarezerwować śniadanie na wynos. Skoro nie wiedzieliśmy, że kierowca taksówki zmieni czas, dlaczego mielibyśmy to zrobić? Nawet zaoferowałem, że sam zeskoczę na dół i wezmę jej jeden rogalik, ale nie chciała o tym słyszeć. W końcu torba ze śniadaniem została dostarczona do recepcji przed naszym wyjazdem, szybko wziąłem jedno ciasto, ponieważ wypełnili ją dużą ilością nieodpowiedniego jedzenia do zjedzenia w poruszającym się taksówce. Maria nalegała, żebym wziął całą torbę, ale jak powiedziałem, że potrzebujemy tylko jednego przedmiotu, aby wziąć leki. Nie 4 pomarańcze itp.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej