Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Harmony spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Harmony**** w nadmorskiej miejscowości Petrovac to kameralny rodzinny obiekt otwarty w 2018 roku. Wyróżniają go elegancja, dobry smak i komfortowy wystrój. Hotel jest położony zaledwie 150 m od plaży Petrovac oraz kilka minut spacerem od jednej z najpiękniejszych plaż nad Adriatykiem, plaży Lucice. Hotel Harmony**** zapewnia wysoką jakość usług, serdeczną atmosferę i przyjemny pobyt.
W Hotelu Harmony**** mieści się 27 pokoi i apartamentów, skierowanych ku wzgórzom otaczającym Petrovac z widokiem na basen i miasteczko. Wszystkie pokoje posiadają klimatyzację oraz balkon, a także smart TV, mini bar, sejf, czajnik i nowoczesną łazienkę z ręcznikami, kosmetykami, kabiną prysznicową. Apartamenty składają się z odrębnej dwuosobowej sypialni oraz pokoju dziennego z wygodnym zestawem wypoczynkowym i stolikiem kawowym – rozkładana sofa może stanowić miejsce noclegu dla dwóch osób.
Obok basenu ulokowała się hotelowa restauracja z tarasem. Każdego dnia jest tutaj przygotowywane śniadanie w formie urozmaiconego bufetu. Od godziny 14:00 do wieczora działa natomiast restauracja a la carte z bogatą ofertą dań kuchni tradycyjnej i międzynarodowej.
Przed hotelem znajduje się zewnętrzny basen z leżakami i parasolami do relaksu i odpoczynku – strefa basenowa jest otoczona śródziemnomorskimi roślinami, wśród których królują drzewa oliwne i kolorowe kwiaty, co tworzy przyjemną atmosferę.
W całodobowo czynnej recepcji pracuje przyjazny personel, który służy niezbędnymi informacjami i pomocą. Miejsca parkingowe dla gości przyjeżdżających samochodem są dostępne przed hotelem.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
21 m2
maks. 2 osoby
21 m2
maks. 2 osoby
34 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
44 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Petrovac jest niewielkim miastem (1500 stałych mieszkańców) o długiej historii –starożytni Rzymianie mieli doceniać warunki kurortu już w III wieku, o czym świadczy mozaika zachowana z tamtych czasów i przedstawiająca boga snu i wypoczynku – Hypnosa. Innym zabytkiem Petrovaca jest twierdza, w której przechowywano oliwę i wina z bogatych w gaje oliwne i winorośl okolic miasta, dopóki nie zabrały ich stąd statki handlowe. Dziś to twierdzy można się wspiąć na widokowy spacer.
Ciekawa jest też historia marynarza, który stracił statek w bitwie na wzburzonym morzu, ale udało mu się znaleźć schronienie na wyspach przed Petrovacem. Są to wyspy Katic i Sveta Nedjelja, gdzie żeglarz zbudował kościół jako dar i znak wdzięczności za ratunek. Dziś wyprawa na wyspę i dzwonienie dzwonem kościelnym na szczęście stanowią popularną atrakcję turystyczną. Wyspy widoczne są z Plaży Miejskiej rozpoznawalnej po czerwonym piasku oraz plaży Lučica – otoczona lasami sosnowymi i stromymi klifami uchodzi za jedną z najpiękniejszych plaż w Czarnogórze.
Atrakcje Czarnogóry nieopodal Petrovaca:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: AG Harmony d.o.o., IX ulica br. 12, 85300 Petrovac, NIP: ME03190803
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Harmony. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!