Oferta, której szukasz, została wyprzedana. Nie rezygnuj jednak z wakacyjnych planów!

Mamy dla Ciebie ogromny wybór hoteli

lub

Możemy Ci pomóc znaleźć równie atrakcyjny hotel.

624 opinie

Opis oferty

Region: Dalmacja ŚrodkowaBiuro podróży (przedsiębiorca): ItakaKod oferty: WAK815937

Hotel

Kwiecień 2024
Dodano: 08.04.2024

5.0

Ponad nasze wysokie oczekiwania - gorąco polecam

Zarezerwowaliśmy na początek kwietnia z wysokimi oczekiwaniami co do hotelu na podstawie opinii, ale z niskimi oczekiwaniami co do pogody, ponieważ to był dopiero początek kwietnia. Po prostu chcieliśmy gdzieś odpocząć.....jednak nasze oczekiwania zostały przekroczone pod każdym względem naszych wakacji i nie możemy wystarczająco polecić hotelu. Dla pomocnej opinii dla innych, podzieliliśmy główne obszary naszego pobytu. Transfer: Z lotniska zajęło to około 30/40 minut wspólnym samochodem, jako część naszego pakietu wakacyjnego Easyjet. Podróż prowadziła bezpośrednio wzdłuż wybrzeża i była piękna przynajmniej przez połowę trasy, można to uznać za wycieczkę, zapierające dech w piersiach widoki na morze, łodzie, miasta z daleka. Warto również wspomnieć, że lotnisko w Splicie jest bardzo imponujące, eleganckie, czyste i zaskakująco ciche. Hotel: Wow. Zostaliśmy powitani przez bardzo pomocną recepcję, przyjazną, serdeczną i pełną informacji. Więcej później. Poszliśmy do 'lokalnego' supermarketu w Omis, co było pięknym spacerem wzdłuż wybrzeża. W kwietniu nie wszystkie sklepy i kawiarnie były otwarte, ponieważ ten większy supermarket był najbliższy, chociaż później w roku jest znacznie więcej sklepów i barów itp. w drodze do miasta Omis. Pokój: Zostaliśmy umieszczeni na 8. piętrze, z bezpłatnym talerzem powitalnym, aby uczcić nasze świętowanie wspomniane podczas rezerwacji. Widok z pokoju był niesamowity, a pokój stylowy i nowoczesny, wszystko działało z elektronicznego panelu na ścianie, w tym zasłony, rolety przeciwsłoneczne i wszystkie opcje oświetlenia. Herbata i kawa w pokoju oraz dobrze zaopatrzony bar, elektroniczny sejf zamykany kartą, więc nie trzeba było się bawić z numerami! Łóżko było ogromne, trzeba zauważyć, że były oddzielne koce, ale to nas nie martwiło. Czysty balkon z widokiem na basen i wspaniały widok na miasta w oddali po lewej i prawej stronie, a potem nieskończony widok na morze. Podczas gdy hotel znajduje się przy drodze, my tego nie zauważyliśmy, i chyba że zdecydujesz się skorzystać z końca tarasu na piętrze basenu, nie sądzimy, żebyś to wiedział, jeśli mieszkasz na wyższych piętrach. Zachwycająca łazienka z dużym prysznicem, podwójnym umywalkowym blatem i pełnowymiarową wanną, kosmetyki uzupełniane codziennie, szlafroki i kapcie. Obszar basenu: Uroczy, elegancki, czysty, stylowy z niesamowitymi widokami. Mieliśmy szczęście z pogodą, ponad 20 stopni mimo początku kwietnia, i opalając się łatwo czuło się jak 24 stopnie niektóre dni. Kanapy i fotele są tak wygodne, z leżakami i (nie dostępnymi w kwietniu) dużymi parasolami, które łatwo mogłyby zasłonić każdy leżak bez konieczności walki o miejsce w cieniu. Basen i mały jacuzzi. W kwietniu basen był zimny, ale mój mąż odważył się na kilka pływów. Byłoby miło mieć obsługę kelnerską na tarasie (poza obszarem basenu), chociaż mieliśmy dostarczone napoje, jeśli zamawialiśmy w barze, nikt aktywnie nie szukał zamówień i zdecydowanie wydalibyśmy więcej, gdyby tak było. Na pewno daliśmy byśmy więcej napiwków. (Może to się zdarza później w sezonie, gdy jest tłoczniej.) Jedzenie: Wybraliśmy pełne wyżywienie i mamy mieszane uczucia, czy zrobilibyśmy to ponownie, ale tylko dlatego, że jedzenie było bardzo dobre, co oznacza, że naprawdę nie musieliśmy jeść takiej ilości, do której mieliśmy dostęp. Śniadanie było obfite, dużo wyboru i herbata i kawa, soki itp. wliczone. Menu gorące oraz zimne bufet, na przykład, można było zamówić jajka benedyktyńskie lub jajka i łososia przygotowane na zamówienie, pomimo różnorodności omletów, jaj, mięs itp. oferowanych w bufecie. Moim jedynym życzeniem byłoby, że nie było awokado na śniadanie, chociaż zobaczyliśmy je wieczorem w bufecie. Pewnego dnia zapytałem, czy mogę poprosić o awokado na grzance i to nie było możliwe. Lunch na pełnym wyżywieniu był codziennie zmienianym zestawem menu, a jedzenie to było innego standardu niż w bufecie, naprawdę podobały nam się lunchy (mimo że naprawdę nie musieliśmy ich jeść po tak obfitym śniadaniu). Obsługa była doskonała, przyjazna i imponująca, słuchając personelu płynnie zmieniającego swoje powitania i odpowiedzi dla gości w konieczny język z przyjemnością. Należy pamiętać, że żadne napoje nie są wliczone oprócz śniadania, nawet wspaniała chorwacka woda z kranu nie jest dostępna (chyba że napełnisz butelkę w łazience). Rozumiemy racjonalne uzasadnienie, a zakup napojów przynosi pieniądze. Czas kolacji to gorący i zimny bufet lub, jak sądzę, zamawianie z menu, jeśli jest tylko nocleg ze śniadaniem lub tylko nocleg - posiłki z menu wyglądały niesamowicie, prezentacja była fantastyczna. Jednak jedliśmy z bufetu zgodnie z naszym pełnym wyżywieniem i zawsze było dużo wyboru, w tym bar z lodami, który mógłbyś przegapić, jeśli nie wiedziałbyś, że tam jest! Piękny wybór wielu smaków. Najbardziej irytującą rzeczą w bufecie, i to nie wina hotelu, ale goście zostawiają narzędzia do podawania w gorących komorach, co powoduje, że pokrywy nie zamykają się prawidłowo, co z kolei uwalnia ciepło i obniża temperaturę jedzenia znacznie. Nie wiem, jak to obejść, to powszechny problem w gorącym bufecie. Ludzie są głupi. Spa: Proste, ale eleganckie spa składające się z krytego basenu (przyjemnie ciepłego), jacuzzi, łaźni parowej i sauny. Bardzo przyjemne, leżaki do relaksu, dużo haczyków do zawieszenia szlafroków i ręczników. Masaż: Czasami pozwalam sobie na jednorazowy masaż podczas wakacji. Recenzja w pełni zasługuje na to, że był absolutnie niesamowity. Zazwyczaj nie lubię wymieniać nazwisk, ponieważ wydaje się to niesprawiedliwe wobec innych, gdy nie zawsze istnieje możliwość porównania, ale w tym przypadku ogromne uznanie dla Niki, która wykonała najbardziej niesamowity masaż, jaki kiedykolwiek miałem...tak bardzo, że zarezerwowałem ponownie przed wyjazdem do domu. Miałem antystresowy i klasyczny, oba po 50 minut / godzinę, idealna atmosfera i nastrój oraz technika warta każdego euro. Mam prawie 50 lat i rozważyłbym nie korzystanie z kolejnego masażu w Wielkiej Brytanii, oszczędzając pieniądze i wracając. Ceny były rozsądne, a menu zabiegów spa było ogromne. Wycieczki: Hotel zarezerwował dla nas 2 wycieczki i jedną zrobiliśmy sami. Recepcja zorganizowała nasz dzień w parku narodowym Krka i wodospadach, gorąco polecamy to. Nasz kierowca był bardzo uprzejmy i przyjazny, odwiózł nas do Splitu, aby odebrać autokar i przewodnika, Joe, był genialny. Taki piękny relaksujący dzień, który obejmował rejs statkiem i wizytę w Trogirze, tego dnia jedliśmy tam w restauracji polecanej przez Joe, jedząc 10-godzinny risotto, za który ta okolica jest znana. Ponieważ opuściliśmy nasz posiłek w hotelu tego dnia, menedżer uprzejmie pozwolił nam zjeść to w naszym ostatnim dniu po oficjalnym wymeldowaniu. Chciałbym tutaj podziękować menedżerowi hotelu, którego spotkaliśmy krótko kilka razy i był serdeczny, przyjazny i wyraźnie bardzo dumny ze swojego hotelu. Zrobiliśmy również 3-godzinną wycieczkę tuk tuk w Split, ze względu na pewne problemy z mobilnością, to dla nas zadziałało, i byliśmy bardzo zadowoleni, że to zrobiliśmy, ponieważ Matt, przewodnik, zabrał nas do niektórych oszałamiających punktów widokowych, o których nie bylibyśmy świadomi. Również park, który był dawnym cmentarzem, najlepsza plaża w Split, stadion piłkarski i przez sam Split i Pałac Dalmatyński - wszystko fantastyczne i oczywiście wróciliśmy na czas na kolację w hotelu, pomimo pozostania na kilka godzin dłużej i nasłuchiwania słońca na rivi. Hotel również zorganizował wycieczkę tuk tuk. Pojechaliśmy również autobusem do Omis, ponownie pięknie, i całkowicie możliwe do pokonania pieszo. Ogólnie rzecz biorąc, gdy opuszczaliśmy hotel, zastanawialiśmy się nad ponownym zarezerwowaniem, co rzadko byśmy kiedykolwiek zrobili. Świat jest dużym miejscem i pełen wspaniałych miejsc do odwiedzenia i hoteli do doświadczenia, ale w tym hotelu było po prostu coś, co sprawiło, że całe wakacje były bardzo inne - relaksujące, wypoczywające, wyjątkowe. Czułem się tak wdzięczny, że tam byłem. Chcielibyśmy zabrać naszą rodzinę (dorosłe dzieci i partnerów) następnym razem, aby podzielić się doświadczeniem - nadal jest wiele wycieczek do zrobienia i chciałbym przejść przez to menu masaży! Niestety nie było dostępne na maj, gdy planowaliśmy powrót, ale jestem pewien, że wrócimy. Dziękuję Hotel Plaza Duce i Twojemu zespołowi. Jaka miła mieliśmy czas.

Opinia przetłumaczona |

Zobacz oryginał

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Kanion rzeki Cetina, Omiš 3 km w linii prostej od hotelu
Malowniczy kanion rzeki Cetina, położony w miejscowości Omiš - to raj dla miłośników pięknych krajobrazów, dzikiej przyrody, pasjonatów aktywnego wypoczynku i amatorów mocnych wrażeń. Zieleń wszechobecnej roślinności przenika się tutaj z turkusem wody w rzece i surowością strzelistych skał - dostarczając niezapomnianych wrażeń i inspiracji do robienia zapierających dech w piersiach zdjęć. Wśród innych atrakcji, jakie znajdują się w pobliżu, na uwagę zasługuje tyrolka do zjazdów o łącznej długości ponad 2 km, która zawieszona jest 50 m nad ziemią! Wysokość ścian kanionu Cetiny sięga w niektórych miejscach 300 m, a oprócz spacerów i wspinaczki górskiej - do dyspozycji turystów jest także rafting i konoeing po rzece.

Zobacz więcej

Kanion rzeki Cetina, Omiš

Pogoda

18°C
15°C
17°C

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Chorwacji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od miejsca oraz terminu pobytu i zwykle wynosi około 1-2 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Dzieci do 12. roku życia opłata klimatyczna nie obejmuje, a młodzieży w wieku od 12 do 18 lat przysługuje 50% zniżki.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.