Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Apoksiomen spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Apoksiomen**** położony jest na nabrzeżu urokliwego miasteczka w otoczeniu malowniczych kamiennych domów, między którymi wiodą wąskie uliczki starego miasta Mali Lošinj. Na tej niewielkiej wyspie poznasz autentyczną Chorwację i jej mieszkańców żyjących z morza i dla morza. Idealne położenie hotelu Apoksiomen pozwala poczuć tętno miasteczka i równocześnie cieszyć się najczystszym powietrzem oraz widokiem na błękitne morze i aromatyczne lasy sosnowe.
Nazwa hotelu pochodzi od słynnej starożytnej rzeźby z brązu przedstawiającej greckiego atletę, która przez tysiące lat leżała na dnie morza, aż została odkryta w bezpośrednim sąsiedztwie Lošinja w 1996 roku. Rzeźba tej wartości zasługiwała na specjalne miejsce pobytu. Po wielkim zaangażowaniu lokalnej społeczności w miejscowości Mali Lošinj założono Muzeum Apoksjomenosa, w którym znajduje się jedyny eksponat – posąg znaleziony na dnie morza.
Hotel Apoksiomen**** posiada 24 komfortowe pokoje po kompleksowym remoncie. Wszystkie są klimatyzowane i posiadają dostęp do Internetu, telewizor LCD z kanałami satelitarnymi, minibar, sejf i łazienkę z ręcznikami, kosmetykami i suszarką do włosów. Okna większości pokoi wychodzą na stare miasto, pokoje superior zapewniają widok na morze. W każdym pokoju znajduje się podwójne łóżko. Pokoje typu attic mieszczą się na najwyższej kondygnacji i mają mniejsze okna.
Na pięknym tarasie nad morzem serwowane jest obfite śniadanie, a w dalszej części dnia tradycyjne domowe potrawy oparte na specjałach rybnych przygotowanych z lokalnych świeżych składników i oliwy z oliwek. Bogata karta win oferuje wybór win ze wszystkich regionów Chorwacji (Istria, Dalmacja, Medzimurje i Slawonia), a przyjazny personel jest zawsze do Państwa dyspozycji, aby uczynić Państwa wakacje najpiękniejszym przeżyciem i sprawić, że zechcecie tutaj wrócić możliwie jak najszybciej.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
20 m2
maks. 2 osoby
Mali Lošinj był uważany za uzdrowisko już na początku XIX wieku, a wszystko to za sprawą jego dziewiczej przyrody i czystego powietrza mającego dobroczynny wpływ na układ oddechowy. Nie zważając więc na odległość od nowoczesnych europejskich miast, w miasteczku rozpoczął się rozwój turystyki stawiającej na poprawę zdrowia. Symbolem miejscowości są delfiny, których spora kolonia (około 150 sztuk) zadomowiła się w okolicy.
Dzisiaj wyspa Lošinj, wciąż oddalona od zadeptanych szlaków turystycznych, pozostaje synonimem dziewiczej przyrody, ukrytych zatoczek z krystalicznie czystą morską wodą, pachnącymi śródziemnomorskimi ziołami, przyjemnymi promenadami, trasami rowerowymi, turystyką żeglarską, zdrową gastronomią i przyjaznymi gospodarzami. A jej stolica, miasteczko Mali Lošinj, tętni życiem za sprawą energicznych mieszkańców oraz osób dopływających tutaj łodziami. Spacerując uliczkami starego miasta, można podziwiać wille austriackiej arystokracji, kilka świątyń, fontann, pomników, pachnący ogród ziół leczniczych i cieszyć się nadmorską promenadą.Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Apoksiomen d.o.o., Andrije Hebranga 32, 10000 Zagreb, NIP: HR15143148217
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Apoksiomen. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!