3 342 zł
/za wszystkich
MPM Kalina Garden
8.0
126 opinii





8.0
126 opinii
Opis oferty
Opis
Hotel zlokalizowany w samym sercu Złotego Brzegu. Zaledwie 100 m dzieli ten obiekt od centrum kurortu, pełnego atrakcji turystycznych. Dla najmłodszych gości hotel przygotował plac zabaw, pokój zabaw oraz wydzielił brodzik w basenie. Starszym gościom hotel oferuje duży basen oraz urozmaicony program rozrywkowo- sportowy. POŁOŻENIE
Słoneczny Brzeg, ok. 100 m od centrum kurortu, ok. 5 km od Nessebar. W pobliżu sklepy, kawiarenki, restauracje, park rozrywki, park wodny. Lotnisko Burgas, ok. 30 km od hoteluPLAŻA
Ok. 200 m od hotelu - piaszczysta, publiczna, leżaki i parasole płatne. OBIEKT
Internet - Wi-Fi w całym bezpłatneW hotelu znajduje się 300 pokoi, recepcja, winda, taras, ogród, kantor. Płatne - pralnia, parking, sklep z pamiątkami..
Oficjalna kategoria bułgarska
Pokoje
Wyposażone w klimatyzację, łazienkę (WC, wanna lub prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, minibar (płatny), telefon, balkon. Pokój standardowy - 2-osobowy z możliwością dostawki w postaci sofy dla 1 osoby dorosłej lub maksymalnie 2 dzieci. Pokoje typu Suite - dla maksymalnie 4 osób
REKREACJA/SPORT/ATRAKCJE
Basen zewnętrzny, bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, animacje dzienne, wieczorne rozrywki. Płatne - minigolf, tenis stołowy, zabiegi kosmetyczne, masaże. DZIECI
Wydzielona część w basenie, plac zabaw, pokój zabaw. WYŻYWIENIE
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje serwowane w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w określonych godzinach i miejscach. Wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych godzinach. Restauracja główna, 2 bary. WARTO WYRÓŻNIĆ:
• Blisko plaży
• Dobra lokalizacja
• Przestronne pokoje
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,
Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.
Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój w promocyjnej cenie double promo room
2 dorosłych
Standard twin standard
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy double standard room
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking T&K Parking, ul. Uśmiechu 2, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 342 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 126
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2024
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
3.7



Strefa przy basenie porażka. Stoliki mocno zużyte, może brudne. Woda w basenie bardzo zimna, chyba dalej chłodzona a przy wrześniowej temperaturze 25 stopni nie dało się do niej wejść. Po stolikach i leżakach przy basenie obawiałam się restauracji. Tam czystość była na lepszym poziomie. Pokój i łazienka też ok, bez luksusów, ale wyposażona w ręcznik ( nie wymienione ani razu z wyjątkiem tego do stóp), szampon, żel od prysznic a jak wcześniej spodziewałam się katastrofy. W nocy zimno. Nie dało się nagrzać klimatyzacją - działało ewentualne chłodzenie, ktorego nie używaliśmy. Dobrze, że w szafie były zapasowe kołdry, to używaliśmy ich do dodatkowego okrycia. I piszę to też z perspektywy męża, dla ktorego 25 stopni to upał. Nie wiem ile było w pokoju, ale on też pierwszej nocy zmarzł ( później przypomnieliśmy sobie o kołdrach). Prześcieradła nie były dobrze wyprane. Brak czajnika w pokoju. Nie ma możliwości przygotowania sobie czegoś ciepłego w pokoju. Jedzenie: mięso na obiad najczęściej bylo zimne, ewentualnie letnie, ale po dojściu do stolika i tak ostygło. Raz na śniadanie nałożyłam sobie pankejki i były lodowate! Koleżanka stwierdziła, że przesadzam, ale zmieniła zdanie po chwyceniu jednego z nich do ręki. Być może jedzenie to jest wcześniej przygotowywane, mrożone i nie zdarzyło się nagrzać. Co do temperatury obiadu bądź owych pankejków. Czy poszliśmy od razu na śniadanie/ obiad czy w połowie trwania czy pod koniec efekt był podobny. Choć nie rozumiem, bo przy płytach z jedzeniem był kucharz, który, no na bieżąco coś smażył...a przynajmniej tak to wyglądało. Herbatę można było zrobić sobie ciepłą, jesli nie natrafiło się na dopiero co zamontowaną butlę. Wtedy trzeba było poczekać. Raz zalałam ją zimną wodą, bo nie zwróciłam uwagi, że pali się lampka ( trwało nagrzewanie). Lokalizacja: blisko do plaży, z 5min. na nogach, jak dla mnie odległość w opisie hotelu jest zaniżona. Koleżanka była przekonana, że musi być jeszcze inne dojście do plaży. Nie było. Dojście promenadą, dużo sklepów i restauracji, ceny jak w Polsce tzn. nie korzystaliśmy z klubów, więc się nie wypowiem, ale w jednym z barów korzystałam z WC i i tak musiałam za skorzystanie zapłacić. Wieczorami jest gdzie potańczyć, ale przy hotelu na małej scenie animatorzy mistrzowie - to muszę pochwalić. Fajna muzyka i starali się wyciągnąć ludzi do poruszania się. Sama plaża ok, niestety hotel nie ma wytyczonej strefy, więc zostaje samemu się rozłożyć. Czytałam, że wypożyczenie leżaka i ręcznika jest drogie, więc zaopatrzyłam się w większe ilości pakując się na wczasy. Doby dobrze pilnują. Bylam w Turcji i mimo, że doba się nie rozpoczęła mogłam z wszystkiego korzystać ( oprócz pokoju). Tu byliśmy o 12 i o 14 wysłano nas na przekąski. Gdzie tylko frytki i pizza były ok. Parówki i mięso do burgera raz zimne raz ciepłe, odrzucały nas. Przekąski zawsze te same frytki, pizza, hamburger, hot dog. Drinki: trzeba przyznać, że w smaku były ok. I plus rozlewania wina do kolacji-można było wejść i brać już nalane czerwone/białe/różowe. Wracając do doby: kończy się o 11.00 ale autobus biura miał być o 7.40. od 7.30 było śniadanie. Zeszliśmy 7.20 z pytaniem czy możemy już wejść i wyjaśnieniem o co chodzi. Nie ma takiej opcji. 7min śniadania z wejściem. Bo 7.37 już pan z autobusu sprawdzał obecność. Zawiodłam się. Siostra była też w Bułgarii w hotelu czterogwiazdkowym, ale jak pokazywała mi zdjecia i opowiadała o allincluzive to przepaść. Tu jedyną atrakcją na zewnatrz był ping pong z mocno zużytym stołem i paletkami. I z chronioną piłeczką. Trzeba było znaleźć animatora i o nią prosić. Została tylko jedna. W budynku za opłatą był bilard i parę drobnych gier. Blisko przystanek autobusowy.
Zalety
• Animatorzy dawali radę.
• Dobre jedzenie, to które smakuje na zimno. Smaczne zupy, ciepłe, dwie do wyboru. Na tle innych hoteli w bardzo zaniedbany.
Wady
• Zimne mięso na obiad.
• Zaniedbany hotel z zewnątrz.
• Wyjątkowo zimny basen.
Mapa



Zobacz więcej

Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.