3 874 zł
/za wszystkich
Golden Dune
7.4
52 opinie





7.4
52 opinie
Opis oferty
Lokalizacja
Hotel Golden Dune usytuowany jest zaledwie 50 metrów od piaszczystej plaży, co czyni go doskonałym miejscem dla miłośników morskich kąpieli i opalania. Do centrum Słonecznego Brzegu, pełnego barów, restauracji i sklepów, jest około 1 km. W pobliżu znajduje się również przystanek autobusowy oraz postój taksówek, co ułatwia zwiedzanie okolicy. Warto odwiedzić pobliski Old Town of Nessebar (ok. 3 km) oraz Aqua Park (ok. 4 km). Lotnisko w Burgas znajduje się w odległości około 27 km.
Plaża
Plaża oddalona o około 50 metrów od hotelu to szeroki, piaszczysty teren z łagodnym zejściem do morza, idealnym dla rodzin z dziećmi. Leżaki i parasole dostępne są za dodatkową opłatą. W sezonie można skorzystać z oferty sportów wodnych oraz barów plażowych.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Hotel Golden Dune oferuje swoim gościom:
• Basen ze słodką wodą z wydzielonym brodzikiem dla dzieci
• Leżaki i parasole przy basenie (bezpłatnie)
• Restaurację serwującą posiłki w formie bufetu
• Bar przy basenie z napojami i przekąskami
• Recepcję czynną 24/7 Lobby z miejscem do odpoczynku
• Minimarket
• Wi-Fi na terenie hotelu
• Parking dla gości
• Kantor wymiany walut
Atrakcje hotelowe
Dla osób lubiących aktywny wypoczynek hotel oferuje:
• Siłownię
• Rzutki i tenis stołowy (bezpłatnie)
• Program animacyjny z wieczornymi pokazami
• Możliwość wypożyczenia rowerów
• Saunę i masaże (za opłatą)
• Taras słoneczny
Dla dzieci
Golden Dune jest przyjaznym hotelem dla rodzin. Na najmłodszych czekają:
• Brodzik dla dzieci
• Plac zabaw
• Program animacji dla dzieci w wieku 4 - 12 lat
• Łóżeczka niemowlęce na życzenie (bezpłatnie)
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel oferuje kilka kategorii pokoi:
• Pokój Standard Economy (ok. 16 m2) - dwa łóżka pojedyncze, balkon/taras, telewizor z płaskim ekranem, klimatyzacja, sejf (za opłatą), łazienka z prysznicem.
• Pokój Standard (ok. 18 m2) - dwa łóżka pojedyncze, balkon/taras, telewizor z płaskim ekranem, klimatyzacja, sejf (za opłatą), łazienka z prysznicem.
• Pokój Twin (ok. 18 m2) - dwa łóżka pojedyncze + rozkładana sofa, balkon/taras, klimatyzacja, sejf (za opłatą), telewizor, łazienka z prysznicem.
• Standard Suite (ok. 50 m2) - podwójne łóżko + rozkładana sofa, balkon/taras, klimatyzacja, sejf (za opłatą), telewizor, łazienka z wanną. We wszystkich pokojach ręczniki są zmieniane trzy razy w tygodniu. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika (szczegóły poniżej oraz na stronie przewoźnika)
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (bagaż umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (bagaż umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta ( wysokim sezonie polskojęzyczna asysta telefoniczna)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
•- bagażu rejestrowanego w przypadku przelotów liniami rejsowymi i tanimi liniami (Wizzair, Ryanair), bagażu 10 kg kabinowego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu w Bułgarii nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard twin standard balcony or terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking T&K Parking, ul. Uśmiechu 2, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 874 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 52
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Sierpień 2022
Grupa znajomych
2.0
Nie polecam tego hotelu. Jedzenie niesmaczne i bardzo monotonne i słabo przyprawione. Obsługa zarówno na recepcji jak i w barze maskara, nie mowia w żadnym innym języku niż bułgarskim, do tego mruki bez uśmiechów. Pierwszy raz spotkałam sie z tym ze majac transfer z hotelu na lotnisko o godz 20 o godzinie 17 zostały zabrane nam opaski od all inclusive i od tej pory nie mogłam juz w hotelu jesc i pić. Po telefonie do rezydenta okazało sie ze to standardowa procedura w Bulgari ponieważ mialam pełnych 7 cyklu Żywieniowych, z czymś takim nigdy wczesniej nie mialam doczynienia. Pokoje w tym hotelu sa sprzątane niedokładnie nie daj Boze po prysznicu przejść sie na boso po podłodze. Pościel podczas tygodniowego pobytu zmieniona tylko raz. Animacje dwa razy w tygodniu, o 22 bar jest zamykany światło godzine i hotel idzie spac. W restauracji dzidzius mam Wrażenie ze chce aby jak najszybciej wszyscy zjedli i wyszli, czasem o duzo za wczesnie układał Juz krzesełka oparciem o stół aby juz nie siadać. Przy basenie napoje wydawane w maleńkich plastikowych kubeczkach kawa rownież. Położenie hotelu z widokiem na ruchliwa ulice lub stary opuszczony basen i hotel ale lezy odrobinie szczęścia mozna miec pokoj nad basenem. Generalnie najgorszy hotel w ktorym bylam mimo czterech gniazdek.
Zalety
• Hotel jest położony blisko morza i centrum to jedyna jego Zaleta .
Wady
• Jedzenie, czystość, animacje, obsługa, znajomość języków przez obsługę .
Mapa



Atrakcje w okolicy Golden Dune
Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.