2 444 zł
DIT Evrika Beach Club
8.9
84 opinie
4.0
1360 opinii
8.9
84 opinie
4.0
1360 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - dit evrika beach club hotel:
Kompleks hotelowy DIT Evrika Beach Club znajduje się w Słonecznym Brzegu i jest oddzielony od pięknej piaszczystej plaży promenadą. W okolicy (ok. 400 metrów) znajdują się restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe. Odległość do lotniska Burgas (BOJ) wynosi około 30 km.
Wyposażenie:
Atmosfera każdego z naszych 633 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą restauracja, bar, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, sala konferencyjna i sala teatralna. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Zapraszamy do baru na plaży. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w sofę. Na życzenie mogą być dostawione łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się sejf. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W łazienkach znajduje się suszarka do włosów.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
All inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).
All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 24:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest taras, leżaki i parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Obiekt posiada zróżnicowaną ofertę sportowo-outdoorową, w tym tenisa ziemnego, jak również za opłatą minigolfa i jazdę konną. Organizatorzy zewnętrzni oferują ponadto atrakcje jak minigolf i jazda konna. Nurkowanie znajduje się ponadto w ofercie organizatorów zewnętrznych. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard i kręgle. Znajdujące się na miejscu Centrum Wellness zaprasza na saunę. Pozostałe zabiegi, w tym beauty farm i zabiegi masażu dostępne są za dodatkową opłatą. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych (bezpłatnie).
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. ++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, standardowy, twin, balkon
2 dorosłych
Pokój, standardowy, widok na basen, balkon
2 dorosłych
Pokój, premium, twin, balkon
2 dorosłych
Pokój, premium, twin, widok na basen, balkon
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
2 444 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 89
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Niezły hotel, ale były pewne niuanse.
W lato 2023 roku zatrzymaliśmy się na pobyt all-inclusive w apartamencie Premium. Główne powody wyboru tego hotelu to: 1. Hotel znajduje się na pierwszej linii. Wystarczy wyjść z bramy, przejść promenadą i jesteś na plaży. 2. Hotel ma własne leżaki i parasole plażowe, których jest całkiem sporo. Biorąc pod uwagę, że wynajęcie leżaków na tym kurorcie kosztuje sporo pieniędzy, można sporo zaoszczędzić. Miejsce można znaleźć praktycznie o każdej porze. Podobała mi się również praca personelu plażowego. Pracują jak pszczoły: ciągle coś robią, aby utrzymać czystość i komfort dla gości. 3. Hotel ma bar z przekąskami dostępnymi przez cały dzień. Nigdy nie widziałem takiego asortymentu nawet w tureckich hotelach deluxe. Grillują kilka rodzajów mięsa od lunchu do wieczora, zawsze są hamburgery i pizza. Są również ekspresy do kawy, automaty do napojów chłodzących i automaty do wina. 4. Podobał mi się koncept premium. Za niewielką dopłatą otrzymujesz pokój w najbliższym budynku do morza. Basen premium jest również blisko plaży, a jeśli wszystkie leżaki na plaży są zajęte, zawsze znajdziesz wolny przy basenie. Własna restauracja premium. Nie różni się od głównej pod względem jedzenia, ale są wygodniejsze krzesła, bardziej interesujące wnętrze i zawsze są wolne miejsca. Internet w pokojach premium jest dość szybki. Nie podobało mi się: 1. Pokój. Zarezerwowaliśmy apartament premium dla trzech dorosłych. Myślę, że pokój jest jednym z najdroższych w hotelu. Co dostaliśmy? Stare i mało atrakcyjne meble. Drugi pokój nie miał łóżka, ale niewygodną rozkładaną kanapę, na której gość cierpiał przez siedem pełnych nocy. Gniazdek było tak mało, że niemożliwe było jednoczesne włączenie czajnika i telewizora. I tak, czajnik miał kabel, który nie sięgał do gniazdka, więc postawiliśmy go na podłodze, a telewizory były małe. Jeden z klimatyzatorów przeciekał. W łazience był zepsuty uchwyt na papier toaletowy. Jedna z żarówek była przepalona. Sprzątaczka, która ma sprawdzać i zgłaszać awarie, nie zwróciła na nic uwagi. I nie chciało mi się iść do recepcji z każdym powodem, zwłaszcza że tam naprawdę nie chcą ci pomóc. Można było przymknąć na to oko, gdybyśmy nie rozmawiali o najdroższym pokoju premium. Chciałbym, po zapłaceniu za drogi pokój, przynajmniej cieszyć się pięknym i mieszkalnym otoczeniem. 2. Recepcja. Pracownicy za ladą mają bardzo obojętne podejście do gości. Nie jesteś tu mile widziany. Przyjechaliśmy rano po nocnym locie. Bransoletki otrzymaliśmy o 09:45. Dwa razy pytałem, gdzie możemy zjeść śniadanie. I dziewczyna z recepcji odpowiedziała oba razy, że śniadanie już się skończyło. A przecież restauracja premium karmi do 10:30. Doskonale o tym wiedziała, po prostu jej nie obchodziło. Potem mieliśmy zablokowane drzwi do łazienki od wewnątrz. Gdy poprosiliśmy o wysłanie technika, recepcjonistka dała nam długopis i zaproponowała, żebyśmy sami rozwiązali problem. Tak, nie żartuję. Wreszcie, w dniu wyjazdu, poszliśmy do recepcji, żeby zapytać o powiadomienie o transferze na lotnisko, które przewodnik nam przesłał. Młody człowiek, który rozsiadł się na krześle za ladą, oświadczył, że tego nie robią. Jak to? Nawet w motelach dla kierowców, goście przy recepcji otrzymują przesłane do nich wiadomości i listy. To była najgorsza recepcja, jaką miałem we wszystkich moich podróżach. Może szefowie czytają nasze recenzje, żeby podjąć jakieś działania. 3. Moim zdaniem hotel ma zbyt mało personelu. Dlatego zjeżdżalnie i plac zabaw wodny dla dzieci są otwarte przez 4 godziny dziennie z przerwą. Dlatego tylko dwie z czterech zjeżdżalni działają jednocześnie. Dlatego nawet basen premium ma porozrzucane niedopałki papierosów i pióra ptaków pływające rano. Personel bardzo się stara (poza recepcją), ale wyraźnie im czegoś brakuje.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej