Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Resort Jura spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddane zostały przytulne pokoje w standardach Economy, Standard i Lux. Każdy pokój wyposażony jest w: prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, telewizor z dostępem do kanałów telewizji naziemnej, bezprzewodowy internet WiFi.
W restauracji "Jura" serwowane są pyszne dania oparte na tradycyjnych recepturach kuchni polskiej. Wnętrze restauracji podzielone zostało na trzy części z dwoma kominkami i tarasem. Goście gustujący w potrawach z grilla mogą zorganizować biesiadę w stylowej chacie grillowej.
Resort Jura jest idealnym miejscem dla osób lubiących aktywność. Przygotowano tu kijki nordic walking oraz stół do bilarda i piłkarzyków.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe AGA, ul. Batalionów Chłopskich 8, 42-425 Kroczyce, NIP: 5771328178
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Resort Jura. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!