Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt AHOTEL spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Ahotel oferuje swoim gościom zakwaterowanie w przestronnych, elegancko urządzonych pokojach wyposażonych w: łazienkę z kabiną prysznicową, zestaw ręczników kąpielowych, bezpłatny, bezprzewodowy Internet, TV, wygodne biurko do pracy, wodę mineralną, telefon.
Wszystkich miłośników dobrego jedzenia Restauracja AGRILL zaprasza na dania kuchni polskiej i specjały z grilla. Specjalnością szefa kuchni są steki z grilla, charakteryzujące się niepowtarzalnym smakiem i aromatem. Kucharze przygotowują je w obecności gości, a ich tajemnica tkwi w tym, że przyrządzane są według unikalnej receptury i wyłącznie ze świeżych surowców. W karcie dań znaleźć można również wyśmienite golonki i żeberka prosto z pieca, tradycyjne zupy polskie oraz napoje, alkohole, desery i bogaty bufet sałatkowy.
W okresie od maja do września w Restauracji AGRILL uruchamiany jest grill wraz z rożnem i wędzarnią w Ogródku Letnim.
Z myślą o najmłodszych gościach w restauracji znajduje się kącik zabaw, a na terenie hotelu duży plac zabaw dla dzieci. Dodatkowe udogodnienia dla rodzin z dziećmi to menu dla najmłodszych, przewijak, krzesełka dla dzieci. Na życzenie pokój można wyposażyć w łóżeczko dziecięce, krzesło do karmienia, nakładkę na sedes oraz wanienkę.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Atrakcje w Pszczynie:
Wśród okolicznych atrakcji nie można zapomnieć o:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: AUTO GRILL Sp. z o. o., Warszawska 158, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 9372293032
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest AHOTEL. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!