Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Strzelnica Family Resort & SPA spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Dla gości przygotowano komfortowe i przestronne pokoje o wysokim standardzie. Wnętrza są urządzone w eleganckim stylu i inspirowane naturą. Pokoje są wyposażone w płaski telewizor, bezprzewodowy internet, łazienkę z prysznicem, komplet ręczników i suszarkę do włosów.
Na terenie obiektu znajduje się restauracja Oh Deer. Podawane są tutaj urozmaicone śniadania w formie bufetu (lub serwowane przy mniejszej liczbie gości) i serwowane obiadokolacje. Szef kuchni jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia Euro-Toques. Można mieć pewność, że zadba o jakość i smak podawanych dań. Menu nawiązuje do tradycyjnej kuchni polskiej oraz do najnowszych kulinarnych trendów.
W hotelowej strefie Spa czeka na gości szeroki wybór zabiegów relaksacyjnych i pielęgnacyjnych. Poza tym znajdują się tam:
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Od kwietnia do października działa park atrakcji dla dzieci Yelonkowo, gdzie znajdują się tor przeszkód, park linowy i gry manualne.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Strzelnica Sp. z o. o., ul. Lubliniecka 9, 42-713 Kochcice, NIP: 5751885763
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Strzelnica Family Resort & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!