Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Willa Pod Kolejką spełnia standardy Triverna
Miłośnikom aktywnego wypoczynku trudno będzie znaleźć lepsze miejsce w Szczawnicy niż Willa Pod Kolejką. Obiekt wyróżnia znakomita lokalizacja – wprost przy dolnej stacji kolejki wyjeżdżającej na Palenicę, obok promenady nad Grajcarkiem i nieopodal centrum uzdrowiska. To jedno z niewielu w Polsce miejsc, które w sezonie zimowym pozwala wyjść z obiektu noclegowego wprost na nartach.
Willa Pod Kolejką umożliwia zakwaterowanie w nowoczesnych pokojach typu standard, delux oraz superior. W każdym pokoju znajduje się telewizor z płaskim ekranem, lodówka, biurko, szafa, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty, woda na powitanie, kubki, jest także dostęp do bezprzewodowego internetu. W łazienkach z kabinami prysznicowymi na gości czekają zestawy kosmetyków, ręczniki, suszarki do włosów. Część pokoi posiada balkon lub taras wychodzący na Palenicę.
Nowoczesna Restauracja Pod Kolejką oferuje przytulne wnętrze ze wspaniałymi widokami na stok Palenicy, dobrą muzykę i przede wszystkim smaczne jedzenie. Na dobry początek dnia czeka tutaj śniadanie w formie urozmaiconego bufetu. Kolacja jest przygotowywana w formie bufetu lub serwowana do stolika, jeśli nie ma wielu gości.
To wprost idealne miejsce w Pieninach dla miłośników aktywnego wypoczynku w górach – przygotowano tu programy dla aktywnych, jest wypożyczalnia i serwis sprzętu, a pełnię relaksu po intensywnym dniu można osiągnąć w strefie odnowy biologicznej z jacuzzi, sauną fińską oraz brodzikiem z atrakcjami dla dzieci.
Poza brodzikiem dla dzieci przygotowano także pokój zabaw, a dla najmłodszych krzesełka, które ułatwią spożywanie posiłków w restauracji.
Stacja kolejki krzesełkowej pozwala wyjechać na szczyt Palenicy, skąd rozpościera się wspaniała panorama Tatr, Pienin, Beskidu Sądeckiego oraz całej Szczawnicy. To wspaniały punkt startowy do eksploracji szlaków turystycznych, zarówno pieszych, jak i rowerowych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
28 m2
maks. 3 osoby
26 m2
maks. 3 osoby
30 m2
maks. 4 osoby
Szczawnica to urokliwa miejscowość położona pośród gór w malowniczej dolinie rzeki Grajcarek. To popularne miejsce wypoczynku, zwłaszcza dla osób ceniących aktywny wypoczynek na łonie natury. Szczawnicę warto odwiedzić w każdej porze roku. Oferuje liczne atrakcje latem oraz zimą, a wiosną i jesienią kolory górskich stoków są wyjątkowo piękne. Znajdziemy tu zabytki z ciekawymi historiami, piękne trasy spacerowe i rowerowe oraz stoki narciarskie.
"Królowa polskich wód" jest położona na wysokości 430-560 m n.p.m. w pięknej dolinie Grajcarka. Grajcarek jest prawobrzeżnym dopływem Dunajca, płynie pomiędzy Pasmem Radziejowej w Beskidzie Sądeckim i Małymi Pieninami. Grzbietem Małych Pienin wiedzie polsko-słowacka granica.
Uzdrowisko ze wszystkich stron jest otoczone górami i obszarami chroniącymi przyrodę. Różnorodne lasy mają korzystny wpływ na mikroklimat, a czyste górskie powietrze sprzyja pełnemu odprężeniu. Panują tu dogodne warunki do przyjemnego wypoczynku, poprawy samopoczucia i regeneracji organizmu.
Szczawnica należy do najbardziej znanych i licznie odwiedzanych uzdrowisk w Polsce. Właściwym twórcą kurortu był Józef Szalay, w czasach którego powstały łazienki zdrojowe, wille, pensjonaty, parki z ciekawymi okazami drzew i krzewów, a źródła wód otrzymały architektoniczną oprawę.
Atrakcje Szczawnicy i okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PKL Horeca Sp. z o.o., ul. Bachledy 7D, 34-500 Zakopane, NIP: 8971791190
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Pod Kolejką. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!