Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

5299 zł/os.

10 598  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
15

8.3

10 opinii

4.0

7734 opinie

Opis oferty

Region: SalBiuro podróży (przedsiębiorca): ItakaKod oferty: WAK441922

Oferta

Położony tuż przy rajskiej plaży, elegancki resort znanej sieci hotelowej Meliá to doskonały wybór zarówno na rodzinny wypoczynek, jak i relaks we dwoje. Swobodna, wakacyjna atmosfera i mnóstwo atrakcji dla Gości w każdym wieku sprawiają, że nie ma tu czasu nawet na chwilową nudę. Blisko stąd do urokliwej miejscowości Santa Maria, pełnej restauracji i pubów z muzyką na żywo.

Położenie hotelu

Okolica:

Ok. 3 km od centrum SANTA MARIA z barami, restauracjami i sklepami

Odległość od lotniska:

Ok. 17 km od lotniska w Espargos

Komunikacja:

1 raz dziennie bezpłatny bus hotelowy do Santa Maria (w jedną stronę)

Plaże

Plaża publiczna:

Bezpośrednio przy hotelu; wydzielona część hotelowa; piaszczysta; kamieniste zejście do wody; bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR); bar objęty all inlcuisve

Plaża publiczna:

Ok. 800 m od hotelu; polecana miłośnikom sportów wodnych: wind- i kitesurferom; piaszczysta; łagodne zejście do morza

O hotelu

Ogólnie:

Pięciogwiazdkowy; otwarty w 2014 r.; 420 pokoi, kilkanaście budynków, do 2 pięter, winda w budynku głównym; przestronne, eleganckie lobby; bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard

Sport i rozrywka:

Dyskoteka; dzienne i wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych; gry i zabawy na plaży oraz przy basenie; wieczory tematyczne; za opłatą: sporty wodne na plaży

Basen:

Basen dla dorosłych; basen dla dzieci, słodka woda; przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR)

Spa:

Siłownia; za opłatą: sauna, jacuzzi, łaźnia parowa, masaże i zabiegi pielęgnacyjne

Usługi:

Powyższe usługi są dodatkowo płatne. ; lekarz na wezwanie; pralnia; fryzjer; sklepy z pamiątkami; butiki; salon piękności

Kontakt:

0023/; www. melia. com

Dla dzieci

Udogodnienia:

Foteliki w restauracjach; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; basen; animacje

Dostępne pokoje

Deluxe:

2-os. (możliwość 1 dostawki dla dziecka); ok. 40 m²; elegancki; klimatyzowany; łazienka (wanna, wc, suszarka); telewizja satelitarna; telefon; lodówka; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka)

Suite rodzinny:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek); ok. 75 m²; część dzienna i sypialnia z 2 łóżkami pojedyńczymi; klimatyzowany; łazienka (wanna, wc, suszarka); telewizja satelitarna; telefon; lodówka; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka)

Wyżywienie

Restauracje:

Restauracja bufetowa Atlantis – kuchnia międzynarodowa (niektóre dania dodatkowo płatne); 3 restauracje à la carte: Aqua – kuchnia międzynarodowa, Saheel – kuchnia indyjska, Rancho – dania z grilla (niektóre dania dodatkowo płatne), w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci; 8 barów na terenie hotelu (2 nie są objęte all inclusive), w tym bar w lobby, na plaży i w dyskotece

All inclusive:

Śniadanie (6.30 - 10.30), obiad (12.30 - 15.00), kolacja (18.30 - 22.00) w wyznaczonych restauracjach; przekąski (12.30 - 17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00 - 2.00); wymagane noszenie opasek all inclusive

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój deluxe 2 os.

2 dorosłych

All inclusiveDe lux
WylotEnter Air, ENT 5317
15:00
19:35
WAW · 10.05 (Pt.)Warszawa - Chopin
SID · 10.05 (Pt.)Ilha Do Sal
PrzylotEnter Air, ENT 5318
20:35
06:35
SID · 17.05 (Pt.)Ilha Do Sal
WAW · 18.05 (Sob.)Warszawa - Chopin
10 598 zł
za pokój

Suite rodzinny 2 os.

2 dorosłych

All inclusiveRodzinny
WylotEnter Air, ENT 5317
15:00
19:35
WAW · 10.05 (Pt.)Warszawa - Chopin
SID · 10.05 (Pt.)Ilha Do Sal
PrzylotEnter Air, ENT 5318
20:35
06:35
SID · 17.05 (Pt.)Ilha Do Sal
WAW · 18.05 (Sob.)Warszawa - Chopin
11 598 zł
za pokój

Pokój deluxe 2 os.

2 dorosłych

All inclusiveDe lux
WylotEnter Air, ENT 5317
15:00
19:35
WAW · 10.05 (Pt.)Warszawa - Chopin
SID · 10.05 (Pt.)Ilha Do Sal
PrzylotEnter Air, ENT 5318
20:35
06:35
SID · 17.05 (Pt.)Ilha Do Sal
WAW · 18.05 (Sob.)Warszawa - Chopin
16 198 zł
za pokój

Suite rodzinny 2 os.

2 dorosłych

All inclusiveRodzinny
WylotEnter Air, ENT 5317
15:00
19:35
WAW · 10.05 (Pt.)Warszawa - Chopin
SID · 10.05 (Pt.)Ilha Do Sal
PrzylotEnter Air, ENT 5318
20:35
06:35
SID · 17.05 (Pt.)Ilha Do Sal
WAW · 18.05 (Sob.)Warszawa - Chopin
17 198 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa

730
za 1 auto
1 auto
Data od
10.05.2024
Data do
18.05.2024
730
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

406
za wycieczkę
406
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka10 598

Cena całkowita

10 598
Do zapłaty teraz10 598

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 15

adelewindle2203

Opinia z serwisu Tripadvisor

Marzec 2024
Dodano: 01.04.2024

1.0

Szczera recenzja

To jest nasz ostatni dzień tutaj w tym kurorcie i z niecierpliwością czekamy na powrót do domu. Przyjechaliśmy w poniedziałek po 2-godzinnej kolejce na odprawę (nie wina hotelu, ale to była absolutna masakra bez żadnej kontroli). Zameldowanie w hotelu było kolejną sagą. Zarezerwowaliśmy The Level (co zawsze robimy, gdy zatrzymujemy się w hotelach Melia), jednak ten hotel nie ma oddzielnego miejsca do zameldowania dla klientów Level. Kolejna kolejka do zameldowania i gdy doszliśmy do przodu, zostaliśmy przywitani przez ponury personel (coś, co później odkryliśmy, że było standardem w całym kurorcie). Po zameldowaniu zostaliśmy odesłani do oddzielnego biurka, gdzie znowu musieliśmy stać w kolejce, aby odebrać nasz jeden klucz do pokoju (tak, tylko jeden, nie mają wystarczającej ilości kluczy do pokoi). Już przy zameldowaniu było widać poważną barierę językową. Rozumiemy, że jesteśmy w innym kraju, jednak pracując w branży hotelarskiej, można by się spodziewać, że w każdym obszarze będzie pracownik potrafiący mówić w innym języku. Obok w Llana, członkowie personelu noszą flagi na identyfikatorach, aby pokazać, w jakich językach mówią, to samo nie dotyczy Dunas.

Poszliśmy do naszego pokoju, który śmierdział dymem, i mimo że pokój jest przestronny, jest bardzo zniszczony. Minibar nie był uzupełniony, nie było żadnych przyborów w łazience (worki na śmieci, chusteczki - pojemniki były puste). Byliśmy w głównym budynku i za każdym razem, gdy był czas na posiłek, zapach jedzenia wypełniał korytarze przez wentylację.

Maszyna do kawy kapsułkowej, która stoi na lodówce, nie ma gniazdka, więc za każdym razem, gdy chcesz zrobić sobie kawę, musisz przenieść maszynę na podłogę, albo odłączyć lodówkę. Ponadto szampon, odżywka, żel pod prysznic wydają się być rozcieńczone, więc jeśli zamierzasz tu przyjechać, sugerowałbym zabranie własnego szamponu itp.

W naszym pierwszym dniu, Stephen sprzedał nam opcję VIP, która kosztowała dodatkowe 50 euro dziennie od osoby (minimum 3 dni), ale pozwalała na dostęp do niektórych restauracji w hotelu partnerskim oraz do restauracji, za które trzeba by zapłacić dodatkowo (Nami, Sissi i Beach Club). Jednak jeśli chcesz iść do Nami, jest to ograniczone menu, i nie możesz zamówić teppanyaki. Musisz także płacić za napoje podczas pobytu. W Beach Clubie możesz zamówić stek lub homara, ale musi to być zamówione co najmniej na 24 godziny wcześniej. Możesz także skorzystać z 30-minutowego masażu w ramach tej opcji. Stephen potwierdził, że zorganizuje wszystko, nasze rezerwacje na posiłki itp., ale 2 dni później nic nie było zarezerwowane. Napisaliśmy do Stephena przez WhatsApp z naszym preferowanym planem i że chcielibyśmy zamówić homara na jedną noc i stek na następną, ale nadal nic nie było zarezerwowane, ciągle powtarzał, że zrobi to jutro. W końcu, po wielu wizytach u concierge, poprosiliśmy menadżera Stephena o anulowanie VIP i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy, ponieważ uznaliśmy, że jeśli chcielibyśmy iść do tych restauracji, po prostu zapłacilibyśmy i zarezerwowali sami. 5 dni później wciąż czekamy na zwrot pieniędzy.

Poszliśmy na bufet w pierwszym dniu, ponieważ byliśmy zmęczeni - nie było tam nic do zjedzenia (były opcje makaronu; pesto, sos pomidorowy i klopsiki, jednak żaden sos nie był widoczny, więc były one po prostu mdłe), więc wyszliśmy i wróciliśmy do pokoju w nadziei, że śniadanie w restauracji The Level będzie lepsze.

Śniadanie w Atlantis - dużo owoców, wypieków itp. i obsługa była świetna. Kawa tutaj nie była dobra, ale można dostać prawdziwą kawę w Machiatto (kawiarnia i bar). Jednakże bar i Machiatto serwują tylko od 10:00, więc nie można dostać porządnej kawy przed 10:00.

Restauracje A La Carte, jedliśmy w Rancho i Aqua oraz Bikini Beach (za którą zapłaciliśmy), a także Casa Nostra (w Llana, Tui Blue/Melia obok). Concierge zarezerwował dla nas Casa Nostra po zgłoszeniu pewnych problemów, jednak później odkryliśmy (po rozmowie z zespołem recepcji w Llana), że jako posiadacze opasek The Level, mogliśmy korzystać z tej restauracji za darmo jako część naszego pakietu i możemy także korzystać z ich basenu The Level.

W Llana serwują wino z butelki (portugalskie wino, które jest bardziej zjadliwe niż wino na kranie w Dunas). Chociaż prosiliśmy o inne wino w restauracjach A La Carte w Dunas, zawsze mówiono nam, że możemy dostać tylko wino z kranu, dopóki nie dowiedzieliśmy się od Llana, że Dunas faktycznie ma portugalskie wino, i musieliśmy stanowczo poprosić o to zamiast innego.

Rancho to restauracja, do której nie chcielibyśmy wracać - bardzo źle zarządzana. Gdy przyjechaliśmy, zostaliśmy obdarowani talerzem, który wyglądał jak krokiety, jednak gdy zapytaliśmy kelnerkę, co dostaliśmy, nie mogła nam powiedzieć i musiała wezwać nadzorcę, aby nam powiedzieć, co to było. Okazało się, że to była krokieta z szynką i serem. W żadnej z restauracji nie pytano nas o alergie, więc podanie komuś dania, nie będąc w stanie powiedzieć klientowi, co to jest, pozostawia menadżera otwartego na pozew.

Aqua - bruschetta z tuńczyka to tak naprawdę tost z serem z tuńczykiem pod spodem, ale Aqua i Casa Nostra były najlepszymi restauracjami (oprócz Bikini Beach), jednak poziom został postawiony bardzo nisko.

Basen The Level w Dunas - Maria i Leonardo są fantastyczni i najlepsi członkowie personelu, z jakimi mieliśmy do czynienia. Ich obsługa jest wyjątkowa, ciągle pytają, czy chcesz coś do picia, a nawet przynoszą świeże owoce na patyku do basenu. Po prostu nie mogą zrobić wystarczająco dużo.

Mimo że The Level oferuje lepszy pokój i opcje alkoholi premium, są dostępne tylko białe/czerwone/różowe wino z kranu (brak opcji innych win, chyba że pójdziesz do jednego z barów i poprosisz o butelkę alternatywnego portugalskiego wina). Byłoby miło mieć opcję premium (nawet jeśli trzeba za to zapłacić).

Minibar jest uzupełniany tylko raz podczas pobytu, co wydaje mi się dziwne, ponieważ wszyscy są na All Inclusive w tym hotelu, a minibar zawiera tylko napoje bezalkoholowe i piwo, które można dostać w ilościach, jakie się chce w barze (lub zabrać z baru The Level). Ponownie, po prostu brak dbałości o szczegóły.

Jesteśmy tutaj, aby świętować naszą 20. rocznicę ślubu, a mój mąż wysłał e-maila około miesiąc przed wyjazdem z Wielkiej Brytanii, aby poinformować ich i poprosić o zorganizowanie czegoś specjalnego. Wysłał e-maila dwa razy, ale nie otrzymał odpowiedzi. Po zgłoszeniu skargi, concierge dostarczył nam butelkę cava i trochę owoców/ciast do pokoju (to samo cava, które jest dostępne w dowolnym barze w hotelu).

Mieliśmy po 30-minutowy zabieg spa jako część naszego pakietu zarezerwowanego przez The Resort Group. Concierge potwierdził, że jesteśmy zarezerwowani na południe naszego przedostatniego dnia, jednak po przybyciu do spa, nie wiedzieli o tej rezerwacji i nawet powiedzieli nam, że nawet jeśli mogliby nas zmieścić, musielibyśmy zapłacić. Ponownie napisaliśmy do concierge przez WhatsApp, który potwierdził, że załatwi to dla nas. 24 godziny później i 2 godziny przed naszym wyjazdem, nie otrzymaliśmy nic. To znowu pokazuje brak troski o klienta.

Daliśmy concierge liczne szanse, aby naprawić sytuację i uczynić nasz pobyt znośnym, jednak za każdym razem po prostu nie odpowiadali na wiadomości, ani nie zajmowali się problemami i teraz opuszczamy kurort.

Restauracje nie spełniają standardów pod względem czystości, plamy po napojach na stołach, martwe muchy przy oknach itp. W rzeczywistości przez 2 dni na schodach w głównej recepcji leżała chusteczka, zanim schody zostały wyczyszczone i zabrane. Wydaje się po prostu brak dbałości o szczegóły i zarządzania/przywództwa. Bardzo niewielu członków personelu dba o swoją pracę.

Jeśli szukasz restauracji All-inclusive 3-gwiazdkowej z frytkami na lunch i to samo na kolację z klasycznymi koktajlami, to jest miejsce dla ciebie. Jeśli chcesz bardziej premium jedzenie i wybór win, to nie jest to miejsce.

Po pobycie w hotelach Melia na całym świecie, ten nie spełnia standardów, jakie można by oczekiwać od sieci Melia i bardziej przypomina 3-gwiazdkowy hotel Tui. Nawet menadżer ds. relacji z gośćmi zgodził się, że ten hotel nie spełnia standardów, jakie można by oczekiwać od Melia.

Brakuje obecności menadżerów na terenie obiektu, co pozwala personelowi na obniżenie czujności i jakości obsługi. Nawet gdy prosiliśmy o rozmowę z menadżerem, byli niechętni, aby przyjść do recepcji, aby porozmawiać z nami.

Nie wrócilibyśmy do tego hotelu, nawet gdybyśmy otrzymali darmowy kupon na wakacje.

Na pewno widać, dlaczego przewoźnicy tak jak BA nie latają do tego miejsca.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

22°C
21°C
22°C
12

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane, natomiast od turystów podróżujących przez Senegal lub inny kraj afrykański jest wymagany wpis do międzynarodowej książeczki zdrowia, potwierdzający szczepienie przeciw żółtej febrze. W związku z ryzykiem zarażenia malarią zaleca się także szczepienie przeciw żółtaczce typu A i B, tężcowi oraz durowi brzusznemu.

Mimo iż służba zdrowia i panujące w szpitalach standardy higieniczne są na dużo wyższym poziomie niż w innych krajach afrykańskich, warto przed wyjazdem wykupić ubezpieczenie zdrowotne.
Na Wyspy Zielonego Przylądka Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Wysp.
Od 2019 r. Republika Zielonego Przylądka zniosła obowiązek wizowy wobec obywateli UE, w tym także Polski. Osoby podróżujące do Republiki Zielonego Przylądka powinny zarejestrować się na specjalnej platformie: www.ease.gov.cv najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem podróży, podając wymagane dane z paszportu, planowany okres pobytu (od-do), nr lotu i miejsce pobytu. Wprowadzono jednocześnie obowiązkowy podatek lotniskowy (Airport Security Tax) w wysokości 3400 escudos (ok.31 Euro), który można opłacić online (do 5 dni przed lotem), przez pośrednika turystycznego lub na lotnisku po przylocie.

Z uwagi na możliwe nagłe zmiany przepisów wjazdowych i celnych, w sprawie aktualnych informacji na ten temat (również przepisów celnych) należy każdorazowo zwracać się do Ambasady Republiki Zielonego Przylądka.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej