Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4249 zł/os.
8 508 zł
Adalya Elite Lara
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
8.8
6 opinii
4.5
2887 opinii
8.8
6 opinii
4.5
2887 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - adalya elite lara hotel, turcja:
Hotel Adalya Elite Lara znajduje się w miejscowości Lara, tuż obok prywatnej piaszczystej / żwirowej plaży. Antalya, z wieloma sklepami i lokalami rozrywkowymi, a także restauracjami i barami, oddalona jest o około 20 km. Odległość od lotniska w Antalyi (AYT) wynosi około 17 km. Leżaki, parasole i ręczniki plażowe są dostępne bezpłatnie.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 2016. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 606 pokoi. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Dostępna jest powierzchnia biznesowa z beamer, faks i flipchart. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest prasa do spodni. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Ultra all inclusive (ai +):
Śniadanie, lunch i kolacja w głównej restauracji w formie bufetu, późne śniadanie również w formie bufetu. Tureckie i międzynarodowe przekąski w ciągu dnia, kawa / herbata i wypieki w godzinach popołudniowych i przekąski o północy. Różne lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne 24 godziny na dobę, dostępne dla pakietu All inclusive, przy wyselekcjonowanych otwartych barach. Po przyjeździe w pokoju znajduje się mała lodówka (Minibar) z napojami bezalkoholowymi, które uzupełniane są codziennie. Noszenie bransoletki All Inclusive jest obowiązkowe (więcej i dokładne informacji w recepcji). Niewłączone do Ultra All Inclusive: kawiarnia internetowa, gry komputerowe, importowane napoje, napoje w butelkach, importowane napoje i puszki, napoje energetyczne, świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Goście mogą korzystać z 2 baseny otwarte i 24 baseny kryte. Również mali goście hotelowi znajdą przeznaczoną dla nich strefę zabaw wodnych. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. boccia, siatkówka plażowa, strzelanie z łuku i jazda konna. Do oferty sportów wodnych należy aerobik wodny, jak również za opłatą windsurfing i kanadyjki. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness, tenisa stołowego, badmintona, darta, jogę, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard i kręgle. Hotel dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. sauna, łaźnia parowa i łaźnia turecka. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest salon piękności i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą dyskoteka, miniklub i minidisco.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Turcja - wjazd i pobyt:
Miło nam poinformować, że obywatele Polski do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych).
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, standardowy
2 dorosłych
Pokój, standardowy, boczny widok na morze
2 dorosłych
Pokój, standardowy, widok na morze
2 dorosłych
Pokój, superior, widok na morze
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
8 508 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 11
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Skandaliczne zachowanie personelu!
Chciałbym poinformować zarząd i przyszłych gości o incydencie, który miał miejsce z pracownikiem recepcji, Jimmym. Wróciłem z centrum handlowego późnym wieczorem, było zimno i padał deszcz, potrzebowałem rozmienić banknot 50 dolarów, więc przyszedłem do recepcji, uprzejmie prosząc o wymianę moich pieniędzy depozytowych, które zostawiłem podczas zameldowania na szlafroki (ponieważ depozyt był w mniejszych banknotach). Na początku Jimmy powiedział, że nie ma pieniędzy i że nie jest bankiem. Jego ton był bardzo niegrzeczny i niedopuszczalny. Gdy przypomniałem, że to mój depozyt, powiedział mi, żebym poszedł do mojego pokoju, przyniósł szlafroki do recepcji lub karty do szlafroków, a wtedy oddałby mi moje pieniądze. Wyjaśniłem jeszcze raz, że nie chcę zwrotu, ani żeby on rozmienił banknot 50 dolarów, wszystko o co prosiłem, to wymiana moich banknotów 50 dolarów na mniejsze banknoty, które zostawiłem jako depozyt. Na to Jimmy zaczął machać rękami w agresywny sposób, podnosząc głos i wskazując drzwi i wyjście z hotelu, mówiąc, że mogę wyjść na zewnątrz, poszukać banku i tam rozwiązać mój problem. Po tej bzdurze poszedłem prosto do działu obsługi gości, mając nadzieję znaleźć tam sprawiedliwość w mojej sprawie, ale starszy menedżer recepcji, który odpowiedział na moje wezwanie, miał zupełnie obojętne oblicze, mogłem powiedzieć, że w ogóle mu nie zależy i po prostu czeka, aż skończę moją opowieść. Jako właściciel tego hotelu, absolutnie chciałbym wiedzieć o takim zachowaniu personelu, ponieważ traktowanie gości jak żebraków i sprawianie trudności moim ciężarnym gościom z powodu niczego, próbując pokazać swoje znaczenie, oznacza tylko jedno - utratę biznesu. Mam mały prywatny hotel rodzinny w domu i gdyby mój personel traktował naszych gości w ten sposób, nie miałbym biznesu. Nigdy nie zostawiam negatywnych opinii, ponieważ wiem, jak trudno zbudować reputację, ale ta sytuacja była absolutnie wyjątkowa. To zachowanie jest niedopuszczalne nawet dla hostelu, nie mówiąc już o hotelu, który ma 5 gwiazdek w nazwie. Jesteśmy tutaj z dużą rodziną, moi krewni nalegali, żeby wybrać ten hotel, ponieważ byli tu wcześniej i sprawiało im to komfort powrotu do tych samych miejsc. Oczywiście żaden z moich członków rodziny nigdy więcej nie wybrałby tego hotelu. Nie wspominając o tym, że mam bloga z ponad 60 tysiącami obserwujących, którzy codziennie oglądają moje historie i zawsze pytają, gdzie będziemy rezerwować ich następną podróż. Jestem pewien, że również doceniliby takie informacje przed wyborem lub nie wyborem określonego miejsca na spędzenie wakacji.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej