Girassol
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
7.4
1 opinia
4.0
1378 opinii
7.4
1 opinia
4.0
1378 opinii
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Opis oferty
Hotel
- Dla dzieci
- Blisko lotniska
- Klimatyzacja
- Kurort nadmorski
Atrakcje
- Basen odkryty
- Animacje dla dorosłych
- Sport
Opinie 6
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Tydzień na Maderze
Nie mam pojęcia, jak ten hotel może mieć 4 gwiazdki, kompletnie przereklamowany. Głównym rozczarowaniem jest jedzenie. Jest co najwyżej przeciętne i zdecydowanie nie zdecydowałbym się na wykupienie all inclusive, tak jak zrobiliśmy. All inclusive nie obejmuje dodatkowej restauracji, za którą trzeba dodatkowo zapłacić. Śniadanie bardzo przeciętne, z pewnością nie ma tutaj pysznych omletów, jakie można regularnie zobaczyć w wielu hotelach all inclusive z 4 gwiazdkami. To naprawdę jest jak poniżej przeciętna stołówka szkolna. Ale to lunch i kolacja są największym rozczarowaniem, minimalny wybór, często zimne, bardzo źle ugotowane twarde kawałki mięsa i nieapetyczna ryba, żadnego porządnego bufetu sałatkowego, tylko kilka opcji sałatek, minimalny wybór lodów. Sala restauracyjna ciasna i ponura jak na duży hotel na 11 pięter. Tylko 2 windy na 11 pięter i mała winda pomieści 2 osoby i 2 walizki i jest pełna! Hotel potrzebuje remontu i ze względu na jedzenie powinien zostać obniżony do 3 gwiazdek. Personel uprzejmy, ale poza sprzątaczkami w pokojach niezbyt przyjazny ani rozmowny. Pokoje dobrze sprzątane, to pozytyw. Ale nie przyjeżdżaj tu z myślą o czymś więcej niż nocleg i śniadanie... lepsze posiłki w innych restauracjach, bo posiłki tutaj były niestety ogromnym rozczarowaniem. Najgorsze all inclusive w hotelu w ciągu ponad 30 lat.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej